به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از ایلام، به نقل از ارتباطات عمومی حوزه علمیه ایلام، حجت‌الاسلام و‌المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین، گفت: یکی از مطالب مهمی که باید در رده‌های حلقه‌های شجره صالحین بیان شود، تعریف […]

ایجاد یأس و ناامیدی در مردم استراتژی جدید دشمن است به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از ایلام، به نقل از ارتباطات عمومی حوزه علمیه ایلام، حجت‌الاسلام و‌المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین، گفت: یکی از مطالب مهمی که باید در رده‌های حلقه‌های شجره صالحین بیان شود، تعریف جریان اقتصادی موجود در کشور هست، بنابراین روحانیت باید علاوه بر همدردی با مردم و در کنار آنها بودن، پشت پرده مشکلات اقتصادی را برای مردم تصریح کنند.
مدیر حوزه علمیه ایلام اضافه کرد: مشکلات اقتصادی موجود در کشور منحصرا ۲۰ درصد آن تأثیرات برجام نافرجام هست و طبق یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری عامل کلیدی مشکلات اقتصادی کشور سوءمدیریت مسئولان هست.
مرادبیگی با اشاره به اینکه دشمن مشکلات اقتصادی را در دو کانون پیگیری می‌کند، گفته بود: کانون اول برنامه‌های دشمن، تبلیغات برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هست و با این برنامه می‌خواهند القاء کند که جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات اقتصادی برنامه‌‌ای ندارد و بین مردم دورویی ایجاد کند. کانون دوم برنامه‌های آنها  ایجاد فضای ناامیدی و افسردگی در مردم هست.
وی دنبال کرد: بعضی اشخاص در داخل کشور برای پیشبرد این هدف های دشمن فعالیت می‌کنند. دشمن می‌خواهد با اجرای برنامه‌های خود مردم را ناامید کند تا در مواقع ضروری و بخصوص در جشن  40 سالگرد برتری انقلاب اسلامی در صحنه حضور نداشته باشند، البته به لطف خداوند از این پیچ تاریخی گذر می‌کنیم و در جشن برتری ۴۰ سالگی انقلاب با حضور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهیم زد.
انتهای پیام