×
×

شهرکریمه – لغو مرخصی همه مدیران استان قم در تعطیلات پایان هفته

  • کد نوشته: 16755
  • [ad_1] لغو مرخصی همه مدیران استان قم در تعطیلات پایان هفته به گزارش شهرکریمه یونس عالی پور ظهر امروز در سومین جلسه ستاد ارتحال امام(ره) که در سالن امام جواد (ع) برگزار شد گفت: به خاطر تعطیلات چهار روزه در این هفته، پیش بینی می‌کنیم تعداد زیادی از مردم به قم سفر کنند بنابراین کمیته‌های […]

    شهرکریمه – لغو مرخصی همه مدیران استان قم در تعطیلات پایان هفته
  • [ad_1]

    لغو مرخصی همه مدیران استان قم در تعطیلات پایان هفته

    لغو مرخصی همه مدیران استان قم در تعطیلات پایان هفته

    به گزارش شهرکریمه یونس عالی پور ظهر امروز در سومین جلسه ستاد ارتحال امام(ره) که در سالن امام جواد (ع) برگزار شد گفت: به خاطر تعطیلات چهار روزه در این هفته، پیش بینی می‌کنیم تعداد زیادی از مردم به قم سفر کنند بنابراین کمیته‌های ۱۱ گانه باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

    معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد: مرخصی تمام مدیران در طول این چهار روز لغو خواهد شد مگر این که ضرورت داشته باشد و باید با دبیرخانه ارتباط داشته باشند، همه ما باید خوشبین باشیم اما اگر اتفاقی رخ دهد تبعات سختی را به همراه خواهد داشت.

    عالی پور یادآور شد: در روزهای ابتدایی سال که همه کشور با پدیده سیل مواجه بودند، اگر شخص استاندار و بقیه مدیران در استان حضور نداشتند برای قم هم شرایطی مانند دیگر استان‌ها اتفاق می‌افتاد.

    وی تصریح کرد: از استان‌ها و دستگاه‌های دیگر جهت تأمین ۶۰ دستگاه اتوبوس باقی مانده جهت اعزام مردم شریف قم‌ به مراسم سالگرد امام (ره) کمک گرفته شود مسئولان برای هزینه‌های اعزام زائران به حرم امام (ره) دل نگرانی نداشته باشند.

    عالی پور با ابراز نارضایتی از سازمان میراث فرهنگی کل کشور اظهار کرد: متاسفانه سازمان میراث فرهنگی کشور به همه‌استان ها بودجه کافی می‌دهد اما این بودجه برای استان قم‌ که همواره میزبان‌ مناسبت‌های ملی است بسیار کم‌ تخصیص پیدا می‌کند.

    وی در پایان از همه دستگاه‌های استان قم که در برگزاری سی امین سالگرد ارتحال امام (ره) نقشی را بر عهده دارند خواست تا اعضای جلسه وظایف محول شده را به خوبی انجام دهند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.