[ad_1] اردوی معنوی راهیان نور “مدرسه تا مدرسه”در قم آغاز شد به گزارش شهرکریمه ناصر حمزه‌ای با اشاره به اهداف اجرای اردوی تربیتی راهیان نور اظهار داشت: این اردوی معنوی به‌منظور آشنایی و درک بیشتر دانش آموزان از فضای مناطق عملیاتی، دیدار با یادمان‌های شهدا و بصیرت بخشی به دانش آموزان برای قدردانی از قهرمانان […]

[ad_1]

اردوی معنوی راهیان نور "مدرسه تا مدرسه"در قم آغاز شد

اردوی معنوی راهیان نور “مدرسه تا مدرسه”در قم آغاز شد

به گزارش شهرکریمه ناصر حمزه‌ای با اشاره به اهداف اجرای اردوی تربیتی راهیان نور اظهار داشت: این اردوی معنوی به‌منظور آشنایی و درک بیشتر دانش آموزان از فضای مناطق عملیاتی، دیدار با یادمان‌های شهدا و بصیرت بخشی به دانش آموزان برای قدردانی از قهرمانان وطن و فدائیان اسلام بوده است.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان قم در ادامه تصریح کرد: میهن‌دوستی و داشتن روحیه ایثار نسبت به هم نوعان و مقاومت در برابر ستم‌پیشگان و امید به آینده‌ای ایمن و رستگاری در پرتو رهبری ولی‌فقیه زمان از دیگر اهداف این طرح معنوی است.

وی اردوی معنوی راهیان نور را تحت عنوان از «مدرسه تا مدرسه» خواند و گفت: این طرح تربیتی مربوط به پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه دوم است که دانش آموزان طبق ضوابط و مقررات اردویی با رضایت کامل والدین در این سفر حضور به هم می‌رسانند.

حمزه‌ای از میثاق ۶ هزار دانش‌آموز و ۶۰۰ نفر از فرهنگیان با شهدای دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اردوی معنوی در اولین مرحله با اعزام ۳ هزار دانش‌آموز دختر از ۱۱ آبان تا ۲۰ آذرماه آغاز و مرحله دوم آن نیز با حضور ۳ هزار دانش‌آموز پسر از اول بهمن تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی بابیان مدت‌زمان توقف در مناطق عملیاتی جنوب خاطرنشان کرد: مدت‌زمان این اردوی تربیتی و معنوی طی ۴ روز با بازدید از یادمان‌های شهدای شلمچه، اروندرود، هویزه، بیت‌المقدس و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) تعیین‌شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]