×
×

فرمانده سپاه قم:
مسجد در تراز انقلاب اسلامی، انتظار به حقی است که از مساجد می‌رود

  • کد نوشته: 331731
  • سردار محمدرضا موحد صبح امروز در همایش ائمه جماعات شهرستان جعفرآباد استان قم، اظهار داشت: مسجد در تراز انقلاب اسلامی، انتظار به حقی است که از مساجد می‌رود.

    مسجد در تراز انقلاب اسلامی، انتظار به حقی است که از مساجد می‌رود
  • به گزارش شهرکریمه ، سردار محمدرضا موحد صبح امروز در همایش ائمه جماعات شهرستان جعفرآباد استان قم، اظهار داشت:به‌رغم تمام تلاش‌های دشمنان، انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای در حال نفوذ و پیشرفت است.

    فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم ادامه داد: کار در مساجد با وجود همه مشکلات، کمبود امکانات و تجهیزات سخت است، اما در استان قم به واسطه وجود نیروهای دغدغه‌مند، شاهد انجام فعالیت‌های موثری هستیم.

    موحد اضافه کرد: پس از تبدیل شهر جعفریه به شهرستان جعفرآباد، زمینه برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها فراهم شده و امید می‌رود در سال‌های آینده برخی از نیازهای اساسی این بخش از استان قم به صورت شایسته‌ای برطرف شود.

    وی یادآور شد: محور اصلی هر مسجد امام جماعت آن است و پایگاه های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری به عنوان بازوهای امام جماعت باید اثرگذار باشند.

    فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای محله‌بندی شهرستان جعفرآباد قم مانند شهر قم، ابراز کرد: ارتقای دینداری جامعه، کادرسازی، اخوت و برادری از کارکردهای مهم مساجد است.

    وی با بیان اینکه تربیت جوان مومن انقلابی پای کار، انتظار اساسی مقام معظم رهبری از مساجد است، تصریح کرد: بخش تعلیم و تربیت سپاه و بسیج در این قسمت آماده همکاری با مساجد بخش شهرستان است.

    فرمانده سپاه استان قم گفت: با توافقات انجام شده با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، برنامه‌های اوقات فراغت تابستان سال جاری به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

    موحد با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان به ویژه در مباحث فرهنگی و اعتقادی، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود در سطح شهرستان‌های استان نیز قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی با فرماندهی ائمه جمعه، جانشینی فرماندار و دبیر فرمانده سپاه شهرستان تشکیل شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید