×
×

شهرکریمه – آیت الله سعیدی: همکاری مردم برای قطع زنجیره کرونا ضروری است

  • کد نوشته: 37045
  • [ad_1] همکاری مردم برای قطع زنجیره کرونا ضروری است به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تصریح کرده که حرام است خودتان را با دست خودتان به هلاکت بیاندازید، افزود: مبارزه با کرونا یک مسئله جدی است که […]

    شهرکریمه – آیت الله سعیدی: همکاری مردم برای قطع زنجیره کرونا ضروری است
  • [ad_1]

    همکاری مردم برای قطع زنجیره کرونا ضروری است

    همکاری مردم برای قطع زنجیره کرونا ضروری است

    به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تصریح کرده که حرام است خودتان را با دست خودتان به هلاکت بیاندازید، افزود: مبارزه با کرونا یک مسئله جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه نیازمند همکاری مردم در مبارزه با کرونا هستیم، تصریح کرد: دولت و خدمت گذاران در این نظام در حدی می‌توانند کارهایی را انجام دهند اما برای تکمیل حرکت دولت، مردم عزیز نیز باید با این سبک‌ها و شیوه‌ها همراه شوند.

    تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه گام‌هایی که در حوزه بهداشت برداشته می‌شود به نفع مردم است، افزود: اقداماتی که به تدریج اتفاق می‌افتد برای مقابله جدی‌تر با این ویروس به نفع خود مردم خواهد بود.

    وی افزود: مردم فهیم استان قم رعایت کردند زیرا محل حرم اهل بیت است و ویژگی آن این است که اهالی آن تابع اراده الهی و متخصصین هستند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید