برگزاری جشن روزه اولی‌های استان قم در مصلی قدس

  پرینت
برگزاری جشن روزه اولی‌های استان قم در مصلی قدس
شناسه خبر : 9607 | تاریخ انتشار : 03 خرداد 1397 - 12:53 | ارسال توسط :

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: جشن روزه اولی‌های استان طی روزهای نهم و پانزدهم ماه رمضان در مصلی قدس شهر قم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی‌های استان قم اظهار کرد: این جشن به همت دستگاه‌ ها و سازمان های مختلف در روزهای چهارم خردادماه مصادف با ۹ رمضان برای دختران و در روز دهم خردادماه مصادف با ۱۵ رمضان برای پسران در مصلای بزرگ قدس شهر قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای جشن روزه اولی‌های استان قم، کودکانی از مدارس و مراکز مختلف استان دعوت و ثبت نام شده اند که در برنامه جشن بزرگ روزه اولی های استان قم شرکت خواهند کرد.

وی افزود  ساعت برگزاری این جشن از ۱۸:۳۰ تا اذان مغرب و عشاء خواهد بود.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: از جمله برنامه‌های جشن روزه اولی‌های استان، سرود، مسابقه، برگزاری کارگاه آموزشی برای مادران و اجرای برنامه های شاد مذهبی توسط هنرمندان است که متناسب با شأن ایام ماه مبارک رمضان و جشن و سرور است.

ولدان، ایجاد خاطره خوش برای روزه اولی‌ها و آموزش جهت گذر به این مرحله مهم از زندگی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که کودکان زیباترین تصویر را از نخستین روزه خود داشته باشند و با مسوولیت های جدید خود در ادامه زندگی آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که گرفتن جشن برای روزه اولی‌ها در میان خانواده‌ها همچون جشن تولد و جشن تکلیف در سراسر کشور رواج پیدا کند

برچسب ها
نوشته های مشابه
عزیمت ۸ هزار نفر از زائران به مرقد امام خمینی(ره)
ویزیت رایگان پزشکان به مناسبت دهه کرامت در قم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه بسته شده است.