مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: اکنون پنج سوله چند منظوره مدیریت بحران وجود دارد ولی دو سوله در حال ساخت و تکمیل است که سال آینده با بهره‌برداری آنها هفت سوله در دسترس است.

 به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اکبر رحیمی با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌ها در زمینه بحران در حوزه آموزش است، اظهار کرد: مرکزی در بحث آموزش شهروندی به ویژه دانش‌آموزان آماده شده و روزانه ۶۰ تا ۷۰ نفر از دانش‌آموزان به مرکز مراجعه می‌کنند و آموزش‌های لازم را در حوزه‌های مختلف و مدیریت بحران می‌گذرانند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در زمینه آموزش پرسنل به طور مرتب دوره‌های آموزشی ویژه همکاران برگزار می‌شود و مباحث تخصصی حوزه‌های بحران به آنها آموزش داده می‌شود.
رحیمی با اشاره به فعالیت‌ها در زمینه زیرساخت‌ها، گفت:‌ دو بوستان غدیر و فدک به محل اسکان اضطراری تجهیز شده و در برنامه است که دو بوستان دیگر در سال آینده با پیش‌بینی بودجه اضافه شود.
وی خاطرنشان کرد: در بحث امکانات و تجهیزات تا حدودی پیش رفتیم ولی نیاز به اعتبارات بیشتری است تا بتوانیم در زمینه تجهیزات متناسب با مدیریت بحران به اندازه قابل قبولی برسیم.
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به سوله‌های چند منظوره مدیریت بحران، گفت: اکنون پنج سوله چند منظوره وجود دارد ولی دو سوله در حال ساخت و تکمیل است که سال آینده با بهره‌برداری آنها هفت سوله در دسترس است.