نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: همراهان منطقه ای با استکبار صحنه را باختند و اعتبار نداشته را هم از دست دادند و این رژیم در یک محاصره باقی ماند و راهی جز این ندارد که سکته کند و به کسانی که پیش از او رفته اند بپیوندند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه  خطیب نماز جمعه قم غزه را مظلوم برشمرد و گفت: اگر چه غزه مظلوم مانده است اما امروز احساس می کنند یک هم پیمان قوی مثل نظام جمهوری اسلامی در کنار آنهاست.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تقدیر از سفر ریاست جمهوری به کشورهای همسایه اظهار داشت: با ۱۵ کشور همسایه هستیم که با برنامه ریزی درست آورده بزرگ برای کشور خواهد داشت و کار بزرگ در سریلانکا و پاکستان ستودنی است.

وی از حافظان حجاب و عفاف تشکر و تصریح کرد: نیروهای انتظامی ملامت را به جان خریدند و دیروز هم در حرم حضرت معصومه (س) قسم خوردند که با مردم تا آخر برای صیانت از دختران و بانوان ایستاده اند، دشمن با مسئله حجاب به دنبال چالش برای کشور است، بدانید دست دشمن در کار و برای جامعه و دین ما توطئه کرده است، بنابراین سخنان رهبری حجت را بر ما تمام کرد و حمایت خودمان را از نیروهای انتظامی کشور و همه دستگاه های کشور اعلام می داریم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به روز معلم و کارگر در اردیبهشت ماه تصریح کرد: شهید مطهری حقیقتا معلمی برای همه سطوح جامعه بود، دیانت و معنویت او در قله بود و لذا روز شهادت او روز معلم شد، قرار دادن یک روز به عنوان روز معلم یک معنای نمادین و پرمضمون دارد یعنی هم معلمان و دانش آموزان باید این مسیر را برای بقای انقلاب طی کنید.

وی با اشاره به اینکه معلمی سه بعد دارد، بیان کرد: بُعد اول معلمی علم آموزی است و کار دوم شما یاددادن تفکر است و مسئله سوم آموزش عملی اخلاق است؛ رفتار و گفتار معلم باید جنبه الگویی برای جامعه هدف باشد، اگر جامعه ای بخواهد رشد و تحول داشته باشد باید معلمان نمونه و آموزش و پرورش خوبی داشته باشد.