نشست خبری اصحاب رسانه در مجموعه تفریحی گردشگری سرزمین شادی بوستان فدک برگزار و جمعی از اصحاب رسانه قم با یکی از قدیمی ترین مجموعه های شهربازی قم در مسیر نوسازی و بازگشایی آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در این نشست اظهار داشت: در گذشته عرصه شهربازی بوستان فدک با قرارداد ۳۰ ساله به یک مجموعه واگذار شده بود که به‌صورت کاملاً آشفته اداره شده و هیچ حق و حقوقی به مردم قم نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۱۵۰ درخت تنومند این مجموعه خشکیده بود، تصریح کرد: همچنین بیش از ۵۰۰ کامیون نخاله، ضایعات و پسماند را نیز از این محوطه جمع‌آوری کردیم.

جوادیان با اشاره به اینکه با قرارداد مناسبی واگذاری این شهربازی انجام شد، یادآور شد: پس از واگذاری، بازسازی نه بلکه کاملاً ساخت جدید انجام شد.

وی ادامه داد: در قرارداد قیمت ارز یک پنجم قیمت فعلی بود درحالی‌که دستگاه‌ها وارداتی بوده و فرایند اخذ استاندارد بسیار طولانی شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه با گرانی ارز و عدم ثبات قیمت مواجه بودیم ولی سرمایه‌گذار در این مسیر سست نشد، گفت: امروز فاز نخست این مجموعه افتتاح و در ادامه به یکی از مجموعه‌های بزرگ کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از وسایل این مجموعه در کشور بی‌نظیر هستند، مطرح کرد: تلاش کردیم تمام اقشار جامعه بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.