دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله شرعی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت. به گزارش شهرکریمه در این پیام آمده است: خبر ارتحال مجاهد نستوه، عالم ربانی ابوالشهید حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد علی شرعی‌(ره) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأثر و تأسف شد. در […]

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله شرعی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش شهرکریمه در این پیام آمده است: خبر ارتحال مجاهد نستوه، عالم ربانی ابوالشهید حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد علی شرعی‌(ره) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأثر و تأسف شد.

در این پیام افزوده شده است: این شخصیت انقلابی که در دوران نهضت از تاثیرگذاران صحنه‌های مبارزه بود، در مسیر تبعیت و همراهی با امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

در این پیام آمده است: بی‌شک تاثیرگذاری و پیشرفت مدارس علمیه خواهران مرهون تلاش‌های ایشان به عنوان مؤسس مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است و مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهر مقدس قم خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدت نمایندگی شهرشان در مجلس شورای اسلامی و تأسیس جامعه الزهرا(س) را از یاد نخواهند برد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه مولمه را به حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طلاب و مبلغان، بیت شریف و شاگردان ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن عالم بزرگوار علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.