مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از احداث فروشگاه بزرگ عرضه مایحتاج عمومی(هایپرمارکت) با مشارکت بخش خصوصی خبر داد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به احداث بزرگ‌ترین هایپرمارکت استان قم با مشارکت بخش خصوصی، گفت: یکی از بزرگ‌ترین مراکز تأمین مایحتاج عمومی با مشارکت سازمان میادین و […]

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از احداث فروشگاه بزرگ عرضه مایحتاج عمومی(هایپرمارکت) با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به احداث بزرگ‌ترین هایپرمارکت استان قم با مشارکت بخش خصوصی، گفت: یکی از بزرگ‌ترین مراکز تأمین مایحتاج عمومی با مشارکت سازمان میادین و بخش خصوصی در بلوار محتشم کاشانی و در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای احداث این هایپرمارکت با مشارکت بخش خصوصی، تصریح کرد: این مجتمع دارای یک طبقه پارکینگ اختصاصی و همچنین یک طبقه با کاربری فروشگاه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

مظفری با تاکید بر اینکه هایپرمارکت‌ها در عمل یک بنگاه خرده‌فروشی کالاهای مختلف مصرفی است، افزود: این مجموعه‌ها طیف وسیعی از محصولات را ارائه می‌دهند، که عمدتأ شامل انواع گوناگون مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانگی و… است.

وی خاطرنشان کرد: به طور خلاصه، یک هایپرمارکت، فروشگاهی است که توانایی برآورده کردن احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را در یک بار بازدید داشته باشد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم همچنین به احداث غرفه‌های ویژه برای فروش مواد غذایی و عرضه محصولات کشاورزی در میدان شهید رجایی اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی فروشندگان مواد غذایی و محصولات کشاورزی هسته مرکزی شهر، تعداد محدودی غرفه در انتهای بلوک‌های ۶ و۴ و۲ میدان بزرگ شهید رجایی موصوف به غرف بنکداران در سال ۱۳۹۲ احداث شد و اکنون بعد از واگذاری تعدادی از غرف به مشاغل یاد شده؛ آمادگی داریم نسبت به واگذاری مابقی غرف با شرایط ویژه اقدام کنیم.