مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از خدمات رسانی ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به تشکیل جلسه با مدیران شرکت‌ها حمل و نقلی برای ساماندهی اعزام زائرین به مرقد امام در ۱۴ خرداد و افزود: تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائرین در سازمان با حضور کلیه پرسنل و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین، آماده‌باش کلیه نیروهای سازمان برای خدمات‌رسانی به زائرین ۱۴ و ۱۵ خرداد، تامین ۶۰۰ جایگاه پارک اتوبوس در پارکسوار شمالی و نصب بنرهای تسلیت، خیرمقدم و راهنمای مسیر در پارکسوار شمالی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تامین آب شیرین آشامیدنی برای رفاه حال زائرین اظهار کرد: آماده سازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و نظافت مستمر آن و جانمایی مدیریت پارکسوار و ستاد گمشدگان در پارکسوار شمالی هم انجام شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی معاونت تبلیغ حوزه علمیه استقرار مبلغین حوزه برای پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی زائرین را خواهیم داشت.

پوریافر نصب جایگاه شارژ موبایل در پارکسوار شمالی، خدمات‌رسانی مجتمع خدماتی شهر در پارکسوار شمالی و تامین مایحتاج اولیه زائر، استقرار واحد گشت و بازرسی سازمان پایانه‌های مسافربری برای برخورد با رانندگان متخلف، سیاه‌پوش کردن کلیه پایانه‌ها و پارکسوارها در این ایام، استقرار واحد انتظام سازمان در پارکسوار شمالی و گشت زنی در محوطه پارکسوار برای بالابردن ضریب امنیت، ارائه خدمات در کلیه پایانه‌ها و پارکسوارها به صورت ۲۴ ساعته و تهیه هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی برای توزیع بین زائرین را از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در این ایام عنوان کرد.