وزیر ارشاد گفت: امکان وجود خطا در وزارت ارشاد با توجه به گستره فعالیت وجود دارد همچنین تلاش در این وزارتخانه بر این بوده که مسیر حرکت درست باشد و از حرکت‌ها بیش‌ از پیش مراقبت شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، سید عباس صالحی امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اینکه امیدواریم آغاز دولت دوازدهم با رهنمودهای علما و بزرگان دین در راستای رضایت حق‌تعالی بیش از گذشته هموار شود اظهار داشت: با توجه به پیشینه‌ای که داشته‌ام امیدواریم بتوانم زمینه خدمت در این وزارتخانه را به‌خوبی فراهم کرده و با موفقیت در آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد یکی از وزارتخانه‌های مهم کابینه به شمار می‌رود، افزود: وزارت ارشاد هم در بخش سیاست‌گذاری و هم در بخش اقدام و اجرا یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌ها در کابینه به‌حساب می‌آید.

وزیر ارشاد فعالیت‌های این وزارت خانه را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: وزارت ارشاد در حوزه‌های مختلفی از جمله معاونت قرآن و عترت در زمینه برپایی نمایشگاه‌های قرآنی فعالیت بسیار داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد امام رضا(ع) و سازمان حج و زیارت از جمله سازمان‌هایی هستند که فعالیت‌های زیادی در زمینه فرهنگی و حجاج انجام داده‌اند، همچنین امسال با تلاش وزارت ارشاد مسیر حج میسر شد و حجاج به‌راحتی توانستند به زیارت‌ خانه خدا مشرف شوند.

صالحی ادامه داد: در کنار این حوزه‌ها، حوزه‌های دیگری از جمله حوزه ادبیات، کتابخانه‌های عمومی و شورای فرهنگ عمومی وجود دارند که هم در مرکز و هم در شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی وجود انجمن مفاخر فرهنگی را از دیگر حوزه‌های فعال در این وزارتخانه خواند و ابزار کرد: انجمن مفاخر فرهنگی هم در مرکز و هم در استان‌ها دارای فعالیت زیادی است که بخش زیادی از مفاخر هم حوزوی هستند.

وزیر ارشاد بیان کرد: امکان وجود خطا در وزارت ارشاد با توجه به گستره فعالیت وجود دارد همچنین تلاش در این وزارتخانه بر این بوده که مسیر حرکت درست باشد و از حرکت‌ها بیش‌ از پیش مراقبت شود.