مسؤول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی تعداد زیادی از اشخاص به اسلام گرویدند و این از برکات انقلاب اسلامی بوده هست. مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه افزود: طلاب و روحانیون که در این ۴۰ سال از انقلاب اسلامی قرآن و اسلام […]

ایجاد شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در 60 کشور جهان

مسؤول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی تعداد زیادی از اشخاص به اسلام گرویدند و این از برکات انقلاب اسلامی بوده هست.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه افزود: طلاب و روحانیون که در این ۴۰ سال از انقلاب اسلامی قرآن و اسلام را فرا گرفتند با رفتن به کشورهای خود، دانشگاه مذاهب اسلامی را ایجاد کرده‌اند.

زمانی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته در ۶۰ کشور جهان شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی را ایجاد کند و روحانیون به تصریح معارف نبوی مشغول می باشند.

وی با بیان اینکه زیادی از دانشمندان مسیحی در جامعه المصطفی شهر قم مسلمان آشنا شدند، اضافه کرد: گسترش اسلام در جهان و اتحاد امت اسلامی من جمله برکات انقلاب اسلامی بوده هست.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زیادی از کشورها اتحاد ایجاد نموده هست، اظهار کرد: رژیم اسرائیلی بیشتر از چهار دهه کشور فلسطین را اشغال کرده و فلسطینیان مظلوم را کشتن و عام می‌کنند اما  57 کشور اسلامی از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی نمی‌کنند و تنها ملت ایران از برادران خود در فلسطین پشتیبانی کرده هست.

وی گفته بود: تعداد مساجد اهل سنت پس از انقلاب اسلامی تاحالا به ۱۷ هزار مسجد و تعداد حوزه‌های علمیه اهل سنت به ۱۰ برابر افزایش یافته هست.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه به بحث بیمه تامین اجتماعی طلاب اهل سنت در انقلاب اسلامی توجه کرده هست، تصریح نمود: زمانی که وظیفه ای در مجمع تقریب مذاهب داشتم بیشتر از ۱۲ هزار نفر طلاب اهل سنت مورد بیمه جای گرفتند.

زمانی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ نماینده از اهل سنت در مجلس شورای اسلامی حاضر می باشند، اضافه کرد: علاوه بر این مجمع تقریب مذاهب در کشور ایجاد شده که ۶۰ نفر از علمای اهل سنت عضو آن می باشند.

انتهای پیام