به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم،،امدادی فر،مدیرکل امور مالیاتی استان شهر قم اظهار کرد:طرح بخشودگی جرم ها قابل بخشش مالیاتی از دهه فجر اجرا می‌شود. وی هدف از اجرای این طرح را کمک به بخش‌های تولیدی و پشتیبانی از اشتغال دانست و اضافه کرد: این طرح دربردارنده […]

بخشودگی جرم ها قابل بخشش مالیاتیبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم،،امدادی فر،مدیرکل امور مالیاتی استان شهر قم اظهار کرد:طرح بخشودگی جرم ها قابل بخشش مالیاتی از دهه فجر اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را کمک به بخش‌های تولیدی و پشتیبانی از اشتغال دانست و اضافه کرد: این طرح دربردارنده همه کسبه، صاحبان واحد‌های تولیدی و املاک و مستغلات می‌شود و هر کس اصل مالیات و جرم ها غیرقابل بخشش را بپردازد، تمام جرم ها قابل بخشش وی به صورت کامل حذف خواهد گردید.

امدادی فر تصریح نمود: جرم ها تأخیر و اعتبار افزوده از مصادیق با اهمیت جرم ها قابل بخشش هست.

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم هدف با اهمیت اداره کل امور مالیاتی هست اظهار کرد: از اوائل سال کنونی تاحالا نود میلیارد تومان از جرم ها مالیاتی بخشیده شده هست.

مدیرکل امور مالیاتی افزود: طرح بخشودگی جرم ها قابل بخشش تا با انتهاء بهمن ادامه دارد و مودیان می‌توانند صبح و عصر به ادارات امور مالیاتی مراجعه یا از طریق الکترونیکی مالیات‌های خود را بپردازند و از بخشودگی جرم ها مالیاتی بهره‌مند گردد.

جرم ها غیرقابل بخشش نیز دربردارنده کتمان فعالیت اقتصادی، کتمان درآمد و عدم تسلیم سندهای و مدارک می‌شود.