معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: یادواره شهید زین الدین در شب شهادت امام رضا(ع) پس از اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله نوری همدانی در مجتمع امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

به گزارش شهرکریمه احمد بیطرفان امروز اظهار کرد: یادواره شهید زین الدین در شب شهادت امام رضا(ع) پس از اقامه نماز جماعت به امامت آیت الله نوری همدانی در مجتمع امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این یادواره به مدت دو ساعت و نیم خواهد بود که توسط صدا وسیمای استان قم به صورت مستقیم پوشش داده می‌شود و در انتهای مراسم نیز حسن شالبافان به مدیحه سرایی می‌پردازد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه نصب بنر، پخش پوستر و ارسال دعوت نامه‌ها توسط کمیته‌های برگزار کننده یادواره آغاز شده است، عنوان کرد: همچنین این کمیته‌ها هماهنگی‌های لازم را به ارگان‌های مختلف مانند شهرداری، بنیاد شهید، صدا و سیما و آموزش و پرورش برای فضا سازی و اطلاع رسانی مراسم انجام داده است.

وی از برگزاری نمایش در یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه در قم یاد کرد و گفت: در یادواره شهید زین الدین نیز این نمایش برگزار خواهد شد و همچنین یک نشریه ویژه نیز در این مراسم توزیع و از کتاب شعر ۳۰ نفر از شهدای استان قم به همراه جلد نخست کتاب عملکرد لشکر علی ابن ابیطالب(ع) در جنگ تحمیلی رونمایی خواهد شد.