مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری قم با اشاره به برگزاری رزمایش مقابله با تهدیدات امنیتی در قم و بمب گذاری های فرضی برای سنجش سطح آمادگی دستگاه های امنیتی استان گفت: دستگاه های امنیتی استان قم در این رزمایش بسیار موفق عمل کرده و با تمام وجود برای مقابله با هرگونه اقدام خرابکارانه آمادگی کامل […]

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری قم با اشاره به برگزاری رزمایش مقابله با تهدیدات امنیتی در قم و بمب گذاری های فرضی برای سنجش سطح آمادگی دستگاه های امنیتی استان گفت: دستگاه های امنیتی استان قم در این رزمایش بسیار موفق عمل کرده و با تمام وجود برای مقابله با هرگونه اقدام خرابکارانه آمادگی کامل دارند.

حسین امیری عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: با توجه به مکاتبه رسمی ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه خاتم الانبیاء با استانداری قم، قرار شد که در سال ۱۳۹۵ به صورت فرضی در دو نقطه از استان قم به صورت فرضی بمب گذاری شود تا میزان آمادگی نیروهای امنیتی را مورد سنجش قرار دهند.
وی ادامه داد: روز گذشته در ساعت صفر و به صورت غیرمترقبه، در دو نقطه از قم یکی مقابل فرمانداری و دیگری را در میدان معلم مقابل مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم، رزمایش را عملیاتی کردند که بمب گذاری فرضی مقابل فرمانداری با محوریت سپاه علی ابن ابیطالب و میدان معلم نیز با محوریت فرماندهی انتظامی استان کشف و خنثی شود.
امیری بیان داشت: با توجه به اینکه تعدادی از مردم در حوالی مناطق رزمایش حضور داشتند متوجه شدند که رزمایش است ولی برخی شایعات نیز ایجاد شده که بی اساس است.
وی اظهار داشت: این رزمایش با خوبی انجام شد و دستگاه های امنیتی و انتظامی استان مورد سنجش قرارگرفتند و نقاط ضعف و قوت آنها نیز مشخص شد و در آینده رزمایش های دیگر از این دست برگزار می شود.
امیری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هیچ کدام از دستگاه های امنیتی، انتظامی و استانی اطلاع قبلی از این رزمایش نداشتند ولی سطح آمادگی آنها بسیار خوب بود.
وی خطاب به مردم قم نیز گفت: به مردم شریف قم اعلام می کنم اقتدار بسیار خوب سربازن گمنام امام زمان (عج) در مبادی مختلف، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به گروهک های تروریستی داده نمی شود، خطر و تهد ید را باید جدی گرفت ولی نیروهای ما در آمادگی کامل هستند.