در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر بر تسهیل دسترسی‌ها به بلوار پیامبر اعظم با افتتاح این پروژه تاکید شد. به گزارش شهرکریمه اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه جمعی از مدیران شهری ظهر امروز از پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر بازدید کردند. پروژه رمپ و […]

در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر بر تسهیل دسترسی‌ها به بلوار پیامبر اعظم با افتتاح این پروژه تاکید شد.

به گزارش شهرکریمه اعضای شورای اسلامی شهر قم به همراه جمعی از مدیران شهری ظهر امروز از پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر بازدید کردند.

پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر توسط شرکت توان راه ارجان به منظور ایجاد دسترسی به بلوار پیامبر اعظم، بهره برداری از تونل غدیر، کاهش ترافیک واقع در بلوار عماریاسر و کاهش ترافیک موجود در ورودی پارکینگ حرم مطهر از شهریورماه امسال آغاز شده است.

در حال حاضر این پروژه تونل غدیر قریب به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه در موعد زمان‌بندی پنج ماهه تکمیل و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

افتتاح این پروژه قریب به دو کیلومتر از تونل غدیر که در گذشته امکان بهره‌برداری از آن وجود نداشته است بازگشایی شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تاکنون در این پروژه بالغ بر ۱۰۰ شمع، ۴۵ هزار مترمکعب حفاری و ۲ هزار و ۴۰۰ مترمکعب بتن ریزی شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در این بازدید با تاکید بر اینکه تمام عزم شهرداری بر این است که پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر را تا پایان سال به بهره برداری برساند تصریح کرد: کارکرد اصلی این پروژه در نوروز و در زمان پیک مسافری شهر نمایان خواهد شد.منبع: فارس