به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر با حضور اعضای شورای شهر و شهردار شهر قم در صحن علنی مجلس شورای شهر در ساختمان شهید باکری برگزار گردید. در قسمتی از این جلسه سید مجتبی سبحانی با اشاره اخذ مجوز نام‌گذاری ۲۱ مورد […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر با حضور اعضای شورای شهر و شهردار شهر قم در صحن علنی مجلس شورای شهر در ساختمان شهید باکری برگزار گردید.

در قسمتی از این جلسه سید مجتبی سبحانی با اشاره اخذ مجوز نام‌گذاری ۲۱ مورد نام های پیشنهادی اظهار داشت: اخذ این مجوزها جهت نام‌گذاری شوارع و معابر توسط خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر در دست پیگیری هست.

در قسمتی از این جلسه، مجید اخوان ریاست کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر شهر قم لزوم نام‌گذاری مناسب معابر را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: یک ایراد ساختاری در حوزه نام‌گذاری‌ها به شهرداری وجود دارد و آن این هست که نام خیابان‌ها و کوچه‌ها باید تک بوده و تناقض‌های موجود در نام‌گذاری‌ها از بین برود تا مردم به‌آسانی بتوانند به محل مدنظر خود دسترسی دارا باشند و مشکلی در شناسایی مقاصد خود نداشته باشند.

ریاست کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر شهر قم اظهار کرد: از جهت اخذ مجوز تفریغ بودجه در سال ۹۶ سازمان کشتارگاه، کارکرد شایسته ای وجود داشته و ۹۹ درصد پیش‌بینی متمم بودجه افزایش داشته و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش درآمد وجود داشته هست.

در قسمتی از این جلسه، سید محمد موسوی منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری شهر قم با اشاره به عارضه ها آنتن‌های bts عنوان نمود: مصوبات طرح‌شده حقانیت شهرداری را برای دریافت عارضه ها آنتن‌های bts اثبات کرده و این امر یک امر قانونی هست.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری شهر قم افزود: ۷۰۰ میلیون تومان افزایش هزینه نسبت به درآمد در سازمان زیباسازی وجود داشته و این امر نشان‌دهنده هزینه‌های بالای سازمان زیباسازی شهری شهر قم و کم بودن اعتبارات در این سازمان هست.

در قسمتی دیگری از این جلسه، علیرضا احمدی عضو شورای شهر شهر قم تصریح کرد: سازمان زیباسازی می‌تواند درآمدهای بالایی داشته باشد و تعدد بیلبوردهایی که در اختیار سازمان‌های دیگر هست، علت رکود درآمد سازمان زیباسازی بوده و در کمال تأسف سازمان ترافیک، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و بعضی سازمان‌های دیگر برای خود سهمیه‌هایی از بیلبوردها دارا می باشند.

انتهای پیام ز