تولید مستند شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم به گزارش شهرکریمه ، علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان قم، با اشاره به ضرورت ساخت مستند شهدای مدافع حرم گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم، از تاکیدات مقام معظم رهبری است. وی افزود: در همین راستا شرح زندگی و […]

تولید مستند شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم

به گزارش شهرکریمه ، علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان قم، با اشاره به ضرورت ساخت مستند شهدای مدافع حرم گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم، از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در همین راستا شرح زندگی و شهادت شهدای مدافع حرم استان قم در قالب چندین مجموعه ۱۵ دقیقه ای از تابستان سال جاری آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

تقوایی خاطرنشان ساخت: این مجموعه ها به همت معاونت خبر سیمای استان و با همکاری روابط عمومی سپاه استان تولید شده و طی آن، دوستان و همرزمان و اعضای خانواده معظم شهیدان به بیان خاطرات خود از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه می پردازند.

وی تاکید کرد: با شروع ماه محرم، فیلم های مستند شهیدان محمدحسین سراجی، مهدی طهماسبی، محمود هاشمی و …. از شبکه استانی سیمای نور و برخی شبکه های سراسری پخش شده و روال تولید و پخش مستند شهدای مدافع حرم به همت معاونت خبر سیما  همچنان ادامه دارد.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ضمن تشکر از صدا و سیمای قم به خصوص کارکنان معاونت اطلاعات و اخبار این مرکز به جهت توجه ویژه به موضوع شهید و شهادت گفت: پخش چنین مجموعه هایی موجب بروز بازخوردهای مثبت فراوانی در جامعه از سوی خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم شده است