معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: طی دو سال گذشته، دانشگاه‌های استان قم در رتبه‌بندی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، رتبه اول را کسب کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، ابوالقاسم مقیمی ظهر امروز در حاشیه پنجمین جلسه شورای اجتماعی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: مجموعه دانشگاه قم در این جلسه به نمایندگی از دانشگاه‌های دولتی استان گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی در شاخص‌های مختلف برنامه و تشکل‌های فرهنگی دانشجویان ایرانی و خارجی، برنامه‌های مشارکتی در جامعه مانند مشارکت در انتخابات و گزارشی از برنامه‌ها در حوزه آسیب های اجتماعی ارائه داد.

 

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم عنوان کرد: دانشگاه‌های استان قم توانسته‌اند طی دو سال گذشته، در رتبه‌بندی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاهی، رتبه اول کشور را کسب کنند.

 

وی اظهار کرد: پیگیری مجموعه مدیران دانشگاه‌های مختلف استان باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی، ارتقای سطح فرهنگی اجتماعی مردم قم در شأن فضای فرهنگی میزبانی شهر بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) را به همراه داشته باشد.

 

مقیمی تصریح کرد: تا کنون مجموعه دستگاه‌های اداری استان مانند ستاد مبارزه با مواد مخدر، شورای امر به معروف و نهی از منکر، ادار کل دادگستری، معاونت تبلیغ حوزه، اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، زمینه‌های همکاری خود با دانشگاه‌ها برای ارتقای وضعیت فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان ارائه کرده‌اند.

 

معاون استاندار قم در پایان خاطر نشان کرد: به حمدالله برنامه‌های خلاقانه برای همشهریان با حمایت استاندار محترم قم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و تخصیص اعتبارات با حمایت شورای اجتماعی کشور و معاون اجتماعی وزیر کشور، در حال برنامه ریزی و اجرا است.

 

پایان پیام/