[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته به میزبانی قم به انجام می‌رسد جایی که صدرنشین مسابقات در قم به میدان می‌رود. سوهان محمد سیما نماینده فوتسال قم در لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ روز دوشنبه ۲ […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته به میزبانی قم به انجام می‌رسد جایی که صدرنشین مسابقات در قم به میدان می‌رود.

سوهان محمد سیما نماینده فوتسال قم در لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ روز دوشنبه ۲ دی در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم مس سونگون است و در حالی به دیدار تیم صدر جدول می‌رود که همواره در قم حریفی سرسخت برای مس بوده است.

شاگردان سید وحید غیاثی که هفته گذشته در مشهد ۳ بر یک برابر تیم فرش آرای مشهد مغلوب شدند و در هفته‌های گذشته نتایج مناسبی کسب نکرده‌اند در قم کار پیچیده‌ای برابر مس سونگون دارند.

سوهان محمد سیما با توجه به نتایج ضعیف اخیر در رده هفتم جدول قرار گرفته است و برای بهبود جایگاه خود به منظور فرصت مناسب‌تر در راه پلی آف باید در بازی‌های باقی مانده نتیجه بگیرد حال آنکه مس سونگون با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به گیتی پسند اصفهان، رده نخست را در تصاحب خود دارد.

تیم‌های سن ایچ ساوه و شهروند ساری به ترتیب ۲ و یک امتیاز بیشتر از سوهان محمد سیما در جدول دارند و تلاش سوهان محمد سیما در وهله اول، پیشی گرفتن از این دو تیم در جدول است و این در شرایطی است که ۵ هفته تا پایان لیگ برتر و ورود به مرحله حذفی باقی مانده است.

[ad_2]