[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات والیبال مردان استان قم که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شده بود سرانجام با قهرمانی تیم افق به پایان رسید و این تیم شنبه شب در سالن شهید رضائیان در حضور جمعی از اهالی والیبال و پیشکسوتان قهرمان شد. در دیدار نهایی این مسابقات تیم افق توانست […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات والیبال مردان استان قم که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شده بود سرانجام با قهرمانی تیم افق به پایان رسید و این تیم شنبه شب در سالن شهید رضائیان در حضور جمعی از اهالی والیبال و پیشکسوتان قهرمان شد.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم افق توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم فدک عبور کند و عنوان نخست این پیکارها را به دست بیاورد و تیم کریمه نیز توانست صاحب عنوان این مسابقات شود. این در حالی است که افق در سال ۹۷ نماینده قم در لیگ دسته اول کشور بود.

در پایان مسابقات جام قهرمان، مدال و لوح تقدیر به بازیکنان تیم‌های اول تا سوم اهدا شد و در مراسم پایانی این مسابقات چهره‌های پیشکسوت والیبال قم حضور داشتند و از بازیکنان جوان تیم‌های حاضر در مسابقات تجلیل کردند.

تیم افق در دیدار نیمه نهایی توانسته بود با شکست ۳ بر یک تیم کریمه «ب» به فینال راه پیدا کند و فدک نیز برای رسیدن به فینال در یک بازی دشوار و نفس‌گیر ۳ بر ۲ از سد تیم کریمه «الف» عبور کرد و فینالیست شد.

هیئت والیبال استان قم با حضور مهدی حلوایی به عنوان رئیس جدید خود در رأس این هیئت ورزشی به دنبال تحول در برنامه‌های خود در سال ۱۳۹۸ خواهد بود.

[ad_2]