[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید علی خلیلی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه افراد با تجربه باید در هیئت کاراته قم حضور یابند تا بتوانند موقعیت ورزش کاراته را در قم ارتقا دهند، گفت: جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار و مشکلات هیئت کاراته شامل […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سید علی خلیلی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه افراد با تجربه باید در هیئت کاراته قم حضور یابند تا بتوانند موقعیت ورزش کاراته را در قم ارتقا دهند، گفت: جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار و مشکلات هیئت کاراته شامل مسائل مادی و معنوی مطرح شده است.

وی ابراز کرد: در مجمع جای قهرمانان گذشته خالی است زیرا این اشخاص به مشکلات کاراته بیشتر واقفند و بهتر می‌توانند این مسائل را حل کنند.

درخواست برای برگزاری مجمع کاراته قم

مجید عبدالحسینی قهرمان سابق کاراته قم نیز در این نشست خبری گفت: در تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته مجمع کاراته قم برگزار شد که ۱۵ نفر به عنوان اعضای هیئت انتخاب شدند که در این انتخابات هیچیک از کاندیدا نتوانستند حداکثر آرا را برای ریاست هیئت به دست آورند و مقرر شد که انتخابات مجدداً برگزار شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام گرفته، وزیر وزش و جوانان دستور داد که انتخابات مجمع مجدداً برگزار شود و اکنون منتظریم تا کاندیداها ثبت نام و رئیس جدید را انتخاب کنند.

قهرمان کاراته استان قم گفت: با وجود اینکه هیچ مسابقه‌ای به دلیل کرونا برگزار نمی‌شود نباید به برخی باشگاه‌ها حق بازی پرداخت شود.

وجود هشت هزار بیمه شده کاراته در قم

در ادامه نشست خبری مهدی عموزاده سرمربی سابق تیم کاراته امارات در خصوص وضعیت کاراته قم افزود: متأسفانه در بحث داوری و مربی‌گری بهای زیادی به جوانان قمی داده نشده است.

این قهرمان سابق کاراته استان قم با بیان اینکه طبق آمار بیش از هشت هزار نفر بیمه شده کاراته در قم هستند، تصریح کرد: در مجمع کاراته استان قم ۱۵ نفر حضور دارند که رئیس هیئت کاراته قم برای کسب این منصب باید حد نصاب آرا را به دست بیاورد.

[ad_2]