معاون شهردار قم با تاکید بر ساماندهی وانت بارها در محدوده هسته مرکزی شهر گفت: در حال حاضر با کنترل هسته مرکزی شهر، میزان سد معبر به حداقل رسیده است. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر سامع با اشاره به عرضه میوه توسط وانت بارها و ایجاد سد معبر در […]

معاون شهردار قم با تاکید بر ساماندهی وانت بارها در محدوده هسته مرکزی شهر گفت: در حال حاضر با کنترل هسته مرکزی شهر، میزان سد معبر به حداقل رسیده است.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر سامع با اشاره به عرضه میوه توسط وانت بارها و ایجاد سد معبر در معابر و خیابان های شهر اظهار کرد: شهرداری به این مسأله ورود پیدا کرده و تصمیماتی در این مسأله اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از تخلفات شهری و سد معبر خاطرنشان کرد: چند نقطه از شهر قم آماده شده و کسانی که معیشتشان از محل فروش میوه است و اهل شهر قم هستند در این فضاها به ادامه فعالیت بپردازند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم تصریح کرد: کسانی هم که اهل شهر قم نیستند و شرایط لازم را هم برای فروش میوه ندارند، لزومی ندارد که اقدام به این کار کنند و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر ساماندهی وانت بارها در محدوده هسته مرکزی شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر با کنترل هسته مرکزی شهر، میزان سد معبر به حداقل رسیده است.

سامع گفت: از مردم در خواست داریم میوه و اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه ها و واحدهای سطح شهر تهیه کنند که بتوان نظارت بیشتری روی اقلام توزیع شده در شهر داشته باشیم.

وی لزوم همراهی مردم برای تامین نظم و انضباط شهری را مورد تاکید قرار داد و گفت: ساماندهی دست فروشان شهر آغاز شده و برای بخشی از این افراد فضایی مشخص شده تا بتوان شرایط منظمی را بر شهر حاکم کرد.