دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: شب گذشته طرح پاکسازی بوستان‌های شهر قم از اراذل و اوباش با همکاری عوامل بسیج و عوامل انتظامی هر حوزه اجرا شد که در مجموع ۱۸ فرد دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

به گزارش شهر کریمه، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، مهدی کاهه امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ در راستای مقابله با هنجارشکنان اجتماعی و برهم زنندگان آرامش عمومی شهر، طرح‌های برخورد قاطعانه که به‌صورت پیوسته در حال اجرا بود در قم تشدید شد.

وی اضافه کرد: شب گذشته طرح پاکسازی بوستان‌های شهر قم از اراذل‌واوباش با همکاری عوامل بسیج و عوامل انتظامی هر حوزه اجرا شد که درمجموع ۱۸ فرد دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قم تصریح کرد: در این طرح ضربتی بوستان‌های جوان، انار، شفق، نرگس، جوادالائمه و صبا از وجود هنجارشکنان که بیشتر آن‌ها به علت حمل سلاح سرد و قدرت‌نمایی با چاقو، ایجاد مزاحت می‌کردند، پاک شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در محدوده چهارراه سرگردان که با خرد کردن قطعات موتور اقدام به فروش موتورهای دزدی می‌کرد توسط عوامل گشت ویژه دادستانی با همکاری عوامل بسیج دستگیر و تحویل مرجع قانونی شد.
احضار چند تن از مدیران کانال‌های تلگرامی در قم به دادسرا

دادستان عمومی و انقلاب قم در بخش دیگری از سخنان خود از احضار چند مدیر کانال تلگرامی در این استان به دلیل انتشار اخبار از منابع نامعتبر، کذب و تشویش اذهان عمومی به دادسرا خبر داد.
به گفته وی، خبرهای دقیق‌تر پس از بازجویی و تکمیل پرونده اطلاع‌رسانی می‌شود.