[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه پنج‌شنبه آغاز شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و سن ایچ ساوه به تساوی بسنده کردند. این دو تیم در سالن شهید حیدریان قم و در حضور پرشور تماشاگران قمی با هم روبرو شدند […]

[ad_1]

به گزارش
خبرنگار شهرکریمه، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه پنج‌شنبه آغاز شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و سن ایچ ساوه به تساوی بسنده کردند.

این دو تیم در سالن شهید حیدریان قم و در حضور پرشور تماشاگران قمی با هم روبرو شدند که در نهایت این دیدار به تساوی ۳ بر ۳ انجامید در حالی که هیچ یک از دو تیم از تقسیم امتیازات در این بازی راضی نبودند زیرا سوهان محمد سیما با وجود برتری بر حریف، نتوانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند و از سوی دیگر سن ایچ، بازی برده را از دست داد.

در این مسابقه جذاب، تیم سن ایچ ساوه در نیمه نخست ۳ بر صفر از میزبان پیش افتاد و سوهان محمد سیما را که پس از برکناری محسن حسن زاده، سید وحید غیاثی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت در شوک فرو برد.

در نیمه دوم، میزبان با حمایت هوادارانش شروعی طوفانی داشت به طوری که در دقیقه اول نیمه دوم، ۲ بار توسط هاشم فرج زاده و علیرضا وفایی به گل رسید و در ادامه نیز توانست توسط سعید قلندری به گل تساوی بخش دست پیدا کند.

سوهان محمد سیما البته به تساوی راضی نبود و در حالی که حاکم میدان بود بارها دروازه سن ایچ را تهدید کرد که در چند نوبت تیرک دروازه مانع فروپاشی دروازه تیم سن ایچ ساوه شد. از سوی دیگر قضاوت یکی از داوران مسابقه در چند نوبت با اعتراض شدید تیم محمد سیما و تماشاگران همراه بود.

تیم سوهان محمد سیما با این تساوی با ۳۲ امتیاز تیم پنجم جدول است اما رتبه پنجمی این تیم ممکن است با ادامه بازی‌های هفته بیستم که امروز جمعه برگزار می‌شود به خطر بیفتد. سن ایچ ساوه نیز در رده هفتم جدول باقی ماند.

[ad_2]