نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه کشور درگیر مشکلات اساسی است، گفت: در این دوره از انتخابات باید رقابت برنامه‌ها دنبال شود و شعارهای انتخاباتی در حاشیه قرار گیرد چرا که کشور در حوزه اقتصادی مشکلات بسیاری دارد که باید برای آنها برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش شهرکریمه ، مهرداد بذرپاش ظهر امروز در دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی در گفت‌و گو با خبرنگاران با بیان اینکه جریان‌های مومن به انقلاب باید با انسجام و برنامه در صحنه حاضر شوند، اظهار کرد:‌ خداوند متعال به باهم بودن‌ها برکت می‌دهد به همین علت باید در صحنه انتخابات که با مشارکت گسترده مردم برگزار می‌شود با اتحاد و انسجام حضور داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور درگیر مشکلات اساسی است، اضافه کرد: در این دوره از انتخابات باید رقابت برنامه‌ها دنبال شود و شعارها در حاشیه قرار گیرد چرا که کشور در حوزه اقتصادی مشکلات بسیاری دارد که باید برای آنها برنامه‌ریزی کند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اثر منفی رکود در اقتصاد به خوبی قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: باید برای رفع مشکل رکود برنامه مشخصی دنبال شود تا کشور بتواند از وضعیت کنونی گذر کند.

وی از رفع مشکلات اقتصادی مردم به عنوان یکی از دغدغه‌های مراجع تقلید نام برد و اظهار کرد: باید در انتخابات برنامه‌های لازم برای رفع مشکلات اقتصادی مردم را مطرح کنیم تا مردم به صورت مستقیم در جریان برنامه‌ها باشند.

بذرپاش با تاکید بر اینکه جبهه‌های مختلف سیاسی باید برنامه‌های لازم برای حل مشکلات را به عنوان پیوست انتخاباتی تدوین کنند، تصریح کرد: بنده به عنوان یک قطره کوچکی از اقیانوس ملت در مسیر نظام اسلامی حرکت می‌کنم.