[ad_1] آغاز به کار خط تولید ماسک N95 در قم به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه افتتاح واحد تولیدی ماسک N95 در شهرک شکوهیه قم اظهار کرد: در خصوص واردات مواد اولیه و دستگاه های مورد نیاز با دکتر نهاوندیان معاون رئیس جمهور صحبت کردم و در این خصوص قول مساعد داده […]

[ad_1]

آغاز به کار خط تولید ماسک N95 در قم

آغاز به کار خط تولید ماسک N95 در قم

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه افتتاح واحد تولیدی ماسک N95 در شهرک شکوهیه قم اظهار کرد: در خصوص واردات مواد اولیه و دستگاه های مورد نیاز با دکتر نهاوندیان معاون رئیس جمهور صحبت کردم و در این خصوص قول مساعد داده شده است.

وی یادآور شد: امروز در این بازدید وضعیت را ارزیابی کردیم تا ببینیم چه مشکلاتی وجود دارد و با پیگیری های لازم نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

استاندار قم بیان کرد: ماسک تولید شده در این واحد بیشتر مورد استفاده کادر درمانی است که در این خصوص نیز به تولیدات این واحد نیاز جدی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام بهداشتی زیر نظر سازمان صمت و تعزیرات استاندار صورت می گیرد تا این کالاها به دست مصرف کننده برسد خاطرنشان کرد: البته باید نظارت ها بیشتر شود و تولید نیز افزایش یابد.

وی یادآور شد: به معاونت اقتصادی دستور داده‌ام بر تولید و توزیع نظارت بیشتری داشته باشند و گزارش ها به صورت روزانه ارائه شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]