[ad_1] ارائه مشاوره‌‌های تخصصی و خدمات بازاریابی به واحدهای صنعتی قم به گزارش شهرکریمه اسرافیل شعاعی در بازدید از چهارواحد تولیدی شهرک صنعتی محمودآباد که در راستای تسهیل امور واحدهای صنعتی و رونق تولید انجام شد اظهار کرد: تمام مسوولان بخش‌های مختلف استان به‌دنبال ایجاد فضایی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی هستند. وی با بیان […]

[ad_1]

ارائه مشاوره‌‌های تخصصی و خدمات بازاریابی به واحدهای صنعتی قم

ارائه مشاوره‌‌های تخصصی و خدمات بازاریابی به واحدهای صنعتی قم

به گزارش شهرکریمه اسرافیل شعاعی در بازدید از چهارواحد تولیدی شهرک صنعتی محمودآباد که در راستای تسهیل امور واحدهای صنعتی و رونق تولید انجام شد اظهار کرد: تمام مسوولان بخش‌های مختلف استان به‌دنبال ایجاد فضایی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی هستند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات و تامین زیرساخت‌ها مشکلی وجود ندارد گفت: با توجه به محدودیت منابع لازم است که خود واحدهای صنعتی در قالب شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی درخواست‌های خود برای تامین زیرساخت‌ها را اولویت بندی و آن را در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قم قرار دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: برای رفع نیاز واحدهای تولیدی به صورت انفرادی نیز با برگزاری همین دیدارها و حضور مسؤولان بخش‌های مختلف در خود واحد صنعتی به‌دنبال رفع نیازهای آنها هستیم.

وی یادآور شد: در این  بازدیدها از چهار واحد تولیدی ظروف آشپزخانه، بلوک‌های سیمانی سبک، مصالح ساختمانی و شیمیایی بازدید به عمل آمد و مشکلات ایشان اعم از سودبالای تسهیلات، فاز توسعه، پایان کار و قطعی برق مورد بررسی قرار گرفت.

شعاعی ادامه داد: همچنین مقرر شد کلینیک کسب وکار شهرک‌های صنعتی قم تیم بازاریابی و مشاوره‌های تخصصی را در اختیار واحدهای دارای ظرفیت حضور در بازارهای داخلی و نمایشگاه‌های تخصصی را در اختیار این واحدها قرار دهد.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]