[ad_1] استاد حوزه علمیه قم: قرائت قرآن و ذکر صلوات در ماه رمضان مورد تاکید باشد به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد شب گذشته در سخنانی در حرم حضرت معصومه(س)  اظهار داشت: کربلایی کاظم از جمله افرادی بود که سواد نداشت و یک شبه حافظ قرآن کریم شد. وی افزود: کربلایی […]

[ad_1]

استاد حوزه علمیه قم: قرائت قرآن و ذکر صلوات در ماه رمضان مورد تاکید باشد

استاد حوزه علمیه قم: قرائت قرآن و ذکر صلوات در ماه رمضان مورد تاکید باشد

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد شب گذشته در سخنانی در حرم حضرت معصومه(س)  اظهار داشت: کربلایی کاظم از جمله افرادی بود که سواد نداشت و یک شبه حافظ قرآن کریم شد.

وی افزود: کربلایی کاظم پس از اینکه حافظ کل قرآن کریم شد در محضر مراجع تقلید حضور پیدا کرد و پس از اینکه آیاتی از قرآن کریم را قرائت کرد مراجع معظم تقلید ایشان را تایید کردند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: کربلایی کاظم چون سواد نداشت توانایی مطالعه هیچ کتابی را نداشت ولی قرآن کریم و آیات الهی را به خوبی می خواند.

فرحزاد با تاکید بر اینکه کرونا یک امتحان الهی است که نیاز به صبر و تحمل است، عنوان کرد: جامعه باید صبوری پیشه کند، با توجه به شیوع کرونا مردان نیز ساعات بیشتری در منزل هستند که خانواده ها باید مراعات یکدیگر را داشته باشند و از بحث و جدل بیهوده پرهیز کنند.

وی با اشاره به لزوم بهره مندی از برکات ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه رحمت الهی است که باید از این ماه به خوبی استفاده ببریم و از قرائت قرآن در این ماه پربرکت غافل نشویم.

استاد حوزه علمیه افزود: شخصی به نام سید عباس راننده برخی از مراجع و علما بود که انسان بسیار خوب و با تقوا و با خدایی بود، اخلاق نیکویی داشت و کفن خود را گوشه اتاق گذاشته بود و خود را آماده مرگ کرده بود.

فرحزاد با بیان اینکه تقوا یکی از ویژگی های انسان مومن است، تصریح کرد: انسان های با ایمان و با تقوا همواره در مسیر رضای خداوند حرکت می کنند، باید در زندگی از گناه پرهیز کرد و همواره خدا را در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: قرائت قرآن و ذکر صلوات در ماه مبارک رمضان مورد تاکید باشد، قرآن کریم در این ماه نازل شده است که باید در زمینه قرائت آیات الهی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]