[ad_1] المپیاد ورزشی ثارالله به‌صورت الگو در سراسر کشور معرفی شود به گزارش شهرکریمه سرهنگ امیر جعفری در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی ثارالله که در سالن بعثت سازمان ملی جوانان برگزار شد اظهار داشت: مردم قم در بسیاری از رویدادهای تأثیرگذار نخستین بوده و برگزاری این المپیاد برای نخستین بار در کشور مورد توجه […]

[ad_1]

المپیاد ورزشی ثارالله به‌صورت الگو در سراسر کشور معرفی شود

المپیاد ورزشی ثارالله به‌صورت الگو در سراسر کشور معرفی شود

به گزارش شهرکریمه سرهنگ امیر جعفری در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی ثارالله که در سالن بعثت سازمان ملی جوانان برگزار شد اظهار داشت: مردم قم در بسیاری از رویدادهای تأثیرگذار نخستین بوده و برگزاری این المپیاد برای نخستین بار در کشور مورد توجه است و باید به‌صورت الگویی در کشور معرفی شود.

وی افزود: ورزش برای سلامت در جامعه و رفتارهای اجتماعی بسیار مهم است و بسیج در سراسر کشور دارای مکان‌های ورزشی و نیز مربیان و مدرسان تخصصی است.

فرمانده قرارگاه ثارالله قم با اشاره به جمله‌ای از شهید ابراهیم هادی بیان کرد: ورزش اگر برای خدا باشد عبادت است.

جعفری ادامه داد: ورزشکاران و بسیجیان باید تا در تمامی ابعاد انسانی و معنوی تلاش کنند و امر به‌ معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کنند.

فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه گسترش یابد

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مراسم بیان کرد: ورزش می‌تواند حلال مشکلات و معضلات اجتماعی باشد.

وی با اشاره به جایگاه ورزش قم بیان کرد: ورزش استان قم صاحب افتخارات زیادی به‌دست آورده  و صاحب نماینده در المپیک ۲۰۲۰ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: المپیاد ورزشی ثارالله با شعار «علی باوران و علی یاوران» با هدف احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر می‌تواند نویدبخش محیط‌های سالم برای ورزشکاران و خانواده‌ها باشد.

منعم خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه گسترش پیدا کند و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد تأثیرگذاری این المپیاد در مکان‌های مختلف ورزشی باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]