[ad_1] بوستان نجمه قم صاحب سالن ورزشی می شود به گزارش شهرکریمه به نقل از شهرداری قم،متین‌فر،مدیر منطقه هفت قم با اشاره به اهمیت ارتقای شاخصه‌های فضای سبز اظهار کرد:شاهد محدودیت‌هایی در سرانه فضای ورزشی قم هستیم که با سیاست‌گزاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، بودجه‌ای برای مناطق برای  احداث سوله‌های ورزشی پیش‌بینی‌شده است. […]

[ad_1]

بوستان نجمه قم صاحب سالن ورزشی می شود

بوستان نجمه قم صاحب سالن ورزشی می شود

به گزارش شهرکریمه به نقل از شهرداری قم،متین‌فر،مدیر منطقه هفت قم با اشاره به اهمیت ارتقای شاخصه‌های فضای سبز اظهار کرد:شاهد محدودیت‌هایی در سرانه فضای ورزشی قم هستیم که با سیاست‌گزاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، بودجه‌ای برای مناطق برای  احداث سوله‌های ورزشی پیش‌بینی‌شده است.

او ادامه داد: شهرداری منطقه از این قاعده مستثنی نیست و علی‌رغم محدودیت در تأمین زمین  با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه (س)  بخشی از فضای بوستان نجمه به‌عنوان سالن ورزشی بانوان در حال ساخت است.

متین‌فر ادامه داد: این پروژه  اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و فضای خوبی برای بانوان در نظر گرفته‌شده است، بوستان نجمه قم در اختیار آستان مقدس حضرت معصومه (س) است و در سال ۹۷ تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری و آستان مقدس منعقد شد و این پارک به مدت هفت سال در اختیار شهرداری قرارگرفته است و در این مدت تلاش کرده‌ایم خدشه‌ای به فضای سبز وارد نشود.

او با بیان این که ساخت‌وساز‌ها در مجاورت بوستان نجمه و درخت‌هایی که از میان رفته  برای سال‌های پیش بوده است، عنوان کرد: در دو سال اخیرشاهد  تخریب در این بوستان نبوده‌ایم و با تلاش فراوان، بهسازی بوستان نجمه از پارسال  تاکنون در دست اجرا است.

مدیر منطقه هفت قم ادامه داد: پارسال بوستان اختصاصی بانوان را به مرحله بهره‌برداری رساندیم که بانوان از این فضا استفاده کنند، در کنار اجرای پروژه‌ها نیز توجه ویژه‌ای به فضای سبز داریم و با توجه به محدودیت زمین، استفاده بهینه از فضا در دست اقدام است و درصدد هستیم فضای مناسبی برای ساکنین قم و زائرین و مسافرین فراهم کنیم.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]