[ad_1] توهین به ادیان الهی ناشی ازنفوذشیطان وانگیزه های شهوت پرستانه است به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر پنجشنبه در حرم مطهر حرم حضرت معصومه (س) و در جمع مردم معترض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) با اشاره به سوابق توهین غربی‌ها به قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) […]

[ad_1]

توهین به ادیان الهی ناشی ازنفوذشیطان وانگیزه های شهوت پرستانه است

توهین به ادیان الهی ناشی ازنفوذشیطان وانگیزه های شهوت پرستانه است

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر پنجشنبه در حرم مطهر حرم حضرت معصومه (س) و در جمع مردم معترض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) با اشاره به سوابق توهین غربی‌ها به قرآن کریم و پیامبر اسلام (ص) گفت: با وجود توهین‌ها و جسارت‌هایی که به پیامبر (ص) شد، اما پیامبر اکرم (ص) از رسالت خود دست برنداشتند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز هم جاهلیت مدرن با لباس فرهنگ منحط غربی در مقابل حرکت جهانگیر رسول خدا بیکار ننشسته و هر روز حرکتی را شاهد هستیم، گفت: بعضاً با قرآن سوزی و بعضاً با کاریکاتور و اقداماتی در فضای مجازی به مقابله با اسلام می‌پردازند.

وی علت این اقدامات را نفوذ شیطان در درون انسان و فطرت حیوانی و شهوت پرستانه انسان دانست و افزود: موحدان دنیا باید خط مبارزه با این دشمنان را ادامه دهند چراکه اگر با این افراد مقابله نشود تکامل بشر معنا پیدا نمی‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه سران کشورهای استکباری گروه‌های خود را برای مقابله با اسلام ناب بسیج کرده‌اند و برخی دولت‌های اسلامی بستر لازم را برای این خباثت‌ها فراهم می‌کنند، گفت: ما نه تنها اقدام این نشریه را محکوم می‌کنیم به هر اقدامی حتی اقدامات جاده صاف کن کشورهای اسلامی را که بستر حمله دشمنان به اسلام را فراهم می‌کند نیز محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به گرفتار شدن سعودی‌ها و آمریکایی‌ها در باتلاق یمن گفت: سالهاست مردم یمن مقاومت می‌کنند و هر روز اتحاد آنها بیشتر می‌شود و همینطور در سوریه لبنان شاهد هستیم غربی‌ها نمی‌توانند جریان‌های اسلامی ناب متوقف کند.

ذوالنور با تاکید بر اینکه این نشریه فرانسوی در مرامنامه خود گفته است می‌خواهد بر ضد دین فعالیت کند و حتی به مسیحیت هم توهین کرده گفت: ما سفیر فرانسه را احضار کردیم و مراتب خشم ملت ایران را از این اقدام بی‌شرمانه به آنها اعلام کردیم.

وی با اشاره به معامله خائنانه قرن و نقش رژیم صهیونیستی در هر نوع اتفاقی که بر علیه مسلمانان و بشریت در دنیا رخ می‌دهد گفت: دشمنان نگران یکپارچگی جریان مقاومت در منطقه هستند، به همین دلیل رژیم صهیونیستی که جریان تنفسش تنگ شده به ترس افتاده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انحراف برخی افراد در داخل کشور و الگو گیری از نسخه‌های ضد دینی غربی گفت: نمی‌دانیم این افراد تا کی می‌خواهند به خواب خرگوشی خود ادامه دهند و با چه منطقی دم از برقراری ارتباط با دشمنان و سازش با مستکبران می‌زنند.

وی با ابراز تأسف از سو استفاده برخی از گروه‌های سیاسی در داخل کشور از بودجه این مردم مستضعف برای تقویت جریانات ضد دینی گفت: نسبت به این حملات ضد دینی در دنیا باید تدبیری اندیشیده شود چراکه بیش از یک چهارم مردم دنیا مسلمان هستند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]