[ad_1] صدور کارت ملاقات بدون واسطه با استاندار ویژه نخبگان به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جریان بازدید از مرکز شتاب دهنده تخصصی آراد و افتتاح سامانه هوشمند آگدرون این مرکز، با اشاره به بنیه علمی و رشته‌های تخصصی مناسبی که در این مرکز فعال هستند، اظهار کرد: مدیریت استان از ایده‌های نو، ظرفیت و […]

[ad_1]

صدور کارت ملاقات بدون واسطه با استاندار ویژه نخبگان

صدور کارت ملاقات بدون واسطه با استاندار ویژه نخبگان

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جریان بازدید از مرکز شتاب دهنده تخصصی آراد و افتتاح سامانه هوشمند آگدرون این مرکز، با اشاره به بنیه علمی و رشته‌های تخصصی مناسبی که در این مرکز فعال هستند، اظهار کرد: مدیریت استان از ایده‌های نو، ظرفیت و تخصص جوانان نخبه استان حمایت میکند .

استاندار قم با بیان لزوم نهادینه ساختن فرهنگ ایده پروری و علم باوری در بدنه دستگاه‌های استان، اضافه کرد: فکر و دانش در  عصر دانایی عامل پیشران جوامع است و در این راستا مدیران استان باید حمایت از نیروی انسانی جوان و خلاق است را اولویت خود قرار دهند.

سرمست به حضور مقامات ارشد کشور در استان اشاره و  تصریح کرد: باید از تمام فرصت‌های ملی و استانی برای معرفی و حمایت از توانمندی‌های نسل جوان و ایده پردازان مبتکر بهره برداری کامل صورت گیرد.

وی با تاکید بر تلاش مدیران استان برای آماده سازی بستر‌های رشد و پیشرفت قم، ادامه داد: رویکرد مدیریت استان ایجاد مجامع مشورتی در حوزه‌های  مختلف کاری به‌عنوان بازوهای کمکی در ارائه راهکارهای عملیاتی است تا با تعامل بخش دولتی و بخش‌های خصوصی مسیر توسعه استان هموارتر شود.

این مرکز که در  حوزه هوا و فضا و هوشمند سازی بخش‌های کشاورزی فعال است، محلی برای توسعه فعالیت‌های ۷۳نفر فعال در قالب تیم‌های استارت اپ در سه شیفت حوزه فناوری‌های جدید و عملیاتی است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]