[ad_1] منتخبان ملت از امروز مقدمات عمل به وعده‌های انتخاباتی را فراهم کنند به گزارش شهرکریمه در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم آمده است: درود و سلام بر روح پاک امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ارواح شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی خصوصا سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که روح مطهرش […]

[ad_1]

منتخبان ملت از امروز مقدمات عمل به وعده‌های انتخاباتی را فراهم کنند

منتخبان ملت از امروز مقدمات عمل به وعده‌های انتخاباتی را فراهم کنند

به گزارش شهرکریمه در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم آمده است: درود و سلام بر روح پاک امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ارواح شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی خصوصا سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که روح مطهرش مشوّق و نظاره گر رفتار بی نظیر ملت بود.

در این بیانیه آمده است: سلام و درود الهی بر ملتی که علی رغم تهدیدات دشمنان خارجی و وسوسه‌های نابکاران داخلی، همچون چهل سال گذشته و پیرو وصیت سردار شهیدشان امسال با انگیزه ای مضاعف بر صندوق‌های رأی حاضر شدند و دعوت رهبرشان را لبیک گفتند.

در این بیانیه تصریح شده است: این حرکت ایثارگرانه در مردم شریف قم نمود بیشتری داشت، چرا که تحت فشار روانی تهدید بیماری نیز بودند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن حمد حضرت باریتعالی و تقدیر از این مردم بی همتا و مراجع عظام تقلید و عالمان پیشگام شیعه، از تمام گروه‌ها، تشکل‌ها و نامزدهای محترم این دوره از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که گرما بخش فضای انتخابات بودند، سپاسگزاری می‌نماید.

در این بیانیه یادآور شده است: همچنین با تبریک به نامزدهای حائز اکثریت آرا حضرات آقایان امیرآبادی، ذوالنوری و زاکانی از ایشان مصرانه می‌خواهد از همین امروز مقدمات عمل به وعده‌های انتخاباتی خود را فراهم آورند تا خدای ناکرده شرمنده روی این مردم مخلص و شهیدان پاکشان در دنیا و آخرت نگردند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]