[ad_1] همایش حرکت جهادی در شهرداری قم برگزار شد به گزارش شهرکریمه همایش حرکت جهادی شهرداری قم همگام با گام دوم انقلاب با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، سرهنگ احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم، احمد حاجی زاده رئیس کنگره شهدای استان قم، جمعی از مدیران و معاونان شهرداری قم و جمعی از […]

[ad_1]

همایش حرکت جهادی در شهرداری قم برگزار شد

همایش حرکت جهادی در شهرداری قم برگزار شد

به گزارش شهرکریمه همایش حرکت جهادی شهرداری قم همگام با گام دوم انقلاب با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، سرهنگ احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم، احمد حاجی زاده رئیس کنگره شهدای استان قم، جمعی از مدیران و معاونان شهرداری قم و جمعی از بسیجیان شهرداری قم در تالار همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

در این همایش سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بیان کرد: این شجره طیبه سال ۵۸ تشکیل شد و در سال ۵۹ جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی رخ داد ، که نشان از درایت و پیش بینی عمیق بنیانگذار انقلاب اسلامی برای چالش های پیش رو در مسیر حرکت این انقلاب دارد.

وی افزود: ایران اسلامی به ظاهر با ۱۷ کشور جهان و به صورت غیر مستقیم با ۳۵ کشور دنیا در جنگ بود که شمار بسیاری از بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای حفظ خاک میهن فدا کردند.

احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم نیز در بخش دیگری از این مراسم بیان کرد: حرکت بسیجی برگرفته از یک حرکت جهادی است که در همه عرصه ها برای خدمت به مردم همیشه در میدان هستند.

وی با بیان اینکه بسیج نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه پس از آن نیز در جبهه جنگ نرم وارد شدند و به حرکت جهادی پرداختند که این تفکر امروز به جهان صادر شده است و کشورهای سوریه، لبنان، یمن و عراق از بسیج الگو گرفته اند.

اجرای تئاتر خیابانی با موضوع شهید شفیعی به هنرمندی جواد زرنوش از دیگر برنامه های این همایش بود.

در بخش پایانی این همایش از محمود امری کارمند شهرداری و فرزند شهید مدافع حرم، مریم بیات کارمند شهرداری و فرزند شهید، مریم فضلی خانی کارمند و  فرزند شهید، محسن پور محمد کارگر خدماتی، حسین اسماعیلی کارگر خدماتی ، ابوالفضل قنبرعلی کارگر خدماتی، علی محمدی فرد کارگر خدماتی، ذوالفقار صفری کارگر فضای سبز، ابوالفضل فراهانی کارگر فضای سبز، حمیدرضا نبوی کارمند، فرهاد ابراهیمی راد کارمند، سالارقلیچ خانی نیروی خدماتی، حسین اصلانی نگهبان، ناصر دلیر معاون خدمات شهری، امین الدین صادقی مسئول فضای سبز، محمدعلی رئیسی مسئول ناحیه یک ، رضا درودگر مدیر ذیحسابی، سید امیر سامع معاون خدمات شهری، علیرضا سقائی به عنوان بسیجیان نمونه تقدیر شد.

همچنین از سید مهدی خاتمی، برای کسب مقام اول، منصور یزدانی نصب مقام دوم، مصطفی قربانیان مقام سوم، حسن میرزا محمدی مقام چهارم، در رشته پینگ پنگ تقدیر به عمل آمد و همچنین از محمد کتابی ، محمودی مرادی پور، رضا جودکی، و صفر علی نجفی برای کسب مقام برتر در رشته تیراندازی تجلیل شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]