[ad_1] وانت بارها به سمت روزبازارها هدایت می‌شوند/ اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ به گزارش شهرکریمه سید امیرسامع در رابطه با عملیات ساماندهی وانت بارها، اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی وانت بارها شهرداری برنامه‌ای داشت و شهر را به سه حلقه تقسیم بندی کردیم و قرار شد از حلقه مرکزی ساماندهی […]

[ad_1]

وانت بارها به سمت روزبازارها هدایت می‌شوند/ اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ

وانت بارها به سمت روزبازارها هدایت می‌شوند/ اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ

به گزارش شهرکریمه سید امیرسامع در رابطه با عملیات ساماندهی وانت بارها، اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی وانت بارها شهرداری برنامه‌ای داشت و شهر را به سه حلقه تقسیم بندی کردیم و قرار شد از حلقه مرکزی ساماندهی را شروع کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم روند اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبخانه در سطح شهر هم دیده می‌شود که در حلقه اول به هیچ وجه سدمعبر وانت را نداریم مگر در نقاطی که وانت بارها ساماندهی شده‌اند.

سامع افزود: نقاطی در حلقه اول پیش‌بینی شده و ساماندهی شده است که تعداد وانت مشخص بتوانند در این محدوده حضور پیدا کنند و محصولات خودشان را عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه در رینگ دوم هم این روند اجرا شده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در رینگ سوم و ورودی های شهر هم کسانی که اهل قم بوده و نیاز به معیشت از این طریق داشتند را ساماندهی کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: مناطقی مانند ابتدای جاده قدیم اصفهان، یا جاده کاشان و یا جمهوری را به صورت محدود برای استقرار وانت بارها پیش بینی و ساماندهی کرده‌ایم و البته برنامه ما این است که اینها به مرور داخل روز بازارها بروند.

سامع به ساماندهی روزبازارها هم اشاره کرد و گفت: درحال حاضر دیگر هیچ روز بازاری نداریم که برای زندگی مردم ایجاد مشکل کند و به عبارتی وسط زندگی مردم باشد، در گذشته وقتی روز بازار یادگار امام تشکیل می‌شد زندگی کل خانه‌هایی که اطراف این محل بودند مختل می‌شد و بازار به کوچه‌ها و جلوی در خانه‌ها کشیده می‌شد.

وی افزود: خوشبختانه چهارشنبه و جمعه بازار یادگار امام به سمت بوستان جوان رفت و آنجا ساماندهی شد و روزبازار منطقه یک در خیابان محتشم کاشانی ساماندهی شد تا استقرار روز بازارها برای مردم مزاحمت ایجاد نکند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در ادامه ساماندهی وانت بارها هم کسانی که ساکن قم هستند و معیشتشان درگیر این موضوع است به مرور به سمت روز بازارها هدایت می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]