[ad_1] ۱۵۲ کیلو مواد غذایی فاسد در قم معدوم شد به گزارش شهرکریمه سیامک محبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بهداشت محیط مرکز بهداشت قم طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۹ مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام داد که ۲۶۶ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی […]

[ad_1]

152 کیلو مواد غذایی فاسد در قم معدوم شد

۱۵۲ کیلو مواد غذایی فاسد در قم معدوم شد

به گزارش شهرکریمه سیامک محبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بهداشت محیط مرکز بهداشت قم طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۹ مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام داد که ۲۶۶ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بود.

وی یادآور شد: ۴۳۰ صنف در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و ۳۶۸ مورد نیز تمام دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: طی این مدت یک واحد پلمب و ۱۵۲ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف، معدوم شد.

وی اضافه کرد: ۱۹۳ مورد سنجش مواد غذایی انجام و سه مورد نیز نمونه برداری مواد غذایی انجام شد همچنین ۵ مورد شکایت مردمی که از طریق سامانه ۱۹۰ ثبت شده بود بررسی شد.

محبی ادامه داد: یکی از اقدامات این واحد، بررسی و حضور در منازل افرادی است که مبتلا به کرونا هستند که نظارت های بهداشتی در این خصوص نیز انجام شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]