– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، وی با انتقاد طرح مسائل انحرافی دولت برای به حاشیه راندن مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور اضافه کرد: مشکل کلیدی امروز مردم بیکاری، معیشت، فساد اداری، رشوه‌خواری، فساد دستگاه‌های دولتی و ازدواج هست، دولت با […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

وی با انتقاد طرح مسائل انحرافی دولت برای به حاشیه راندن مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور اضافه کرد: مشکل کلیدی امروز مردم بیکاری، معیشت، فساد اداری، رشوه‌خواری، فساد دستگاه‌های دولتی و ازدواج هست، دولت با آدرس اشتباه به مردم و طرح مسائل حاشیه‌ای می‌خواهد ذهن آن‌ها را از ناکارآمدی خود منحرف کند، مشکل امروز کنسرت و آزادی ورود زنان به ورزشگاه نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات موخر بعضی مسئولین در وجود روحیه استبداد در بین مسئولین ارشد نظام اظهار کرد: بر طبق گزارش کمیسیون دیوان محاسبه های دولت ۴۷ درصد قانون بودجه کشور را زیرپاگذاشته هست، اگر استبدادی در کشور بود با این تخلف معلوم دولت برخورد می‌شود.

همزمان با دهه فجر ۶۰ گروه سرود در سطح شهر شهر قم به اجرا می‌پردازندغرفه کنگره شهدای جبهه مقاومت در نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در شهر قم برپا می‌شودسومین یادواره شهدای مدافع حرم استان شهر قم برگزار می‌شود

وی ابراز کرد: برجام سایه تهدید و جنگ را از کشور برنداشته لکن تهدیدات کشور را نیز زیادتر کرده هست، آن چیزی که سایه تهدید را از کشور برداشته قدرت بالستیکی و موشکی کشور هست. مشکل امروز مردم پالرمو نیست، عنوان کرده بودند با اجرای برجام تمام تحریم‌ها به‌صورت یک مره برداشته می‌شود درحالی‌که امروز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده هست، وزیر خارجه با صراحت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که هیچ‌کس نمی‌تواند در مقابل برطرف مشکلات  اقتصادی کشور با اجرای معاهده پالرمو تضمینی به ملت ایران دهد.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای تصریح کرد: هر جا که کشور با روحیه انقلابی و اجتهادی وارد کارشده به موفقیت دست یافته که پیشرفت‌های هسته‌ای، موشکی و علمی من جمله مهم‌ترین آن‌ها بوده و هر جا که باروحیه انفعال و خودباختگی روی کار آمده کشور عقب‌گرد کرده که مساله برجام نمونه آخر آن هست. آزادی سران فتنه دغدغه ملت ایران نیست مشکل معیشت مشکل کلیدی مردم هست.

ذوالنور عنوان نمود: اگر داخلی‌ها بگذرانند ایران به‌راحتی از مشکلات و تحریم‌های اقتصادی گذر خواهد کرد و آینده کشور روشن هست. برتری انقلاب اسلامی محاسبه های تاریخی را برهم زده و نظام سلطه را عصبانی کرد، تا پیش از انقلاب اسلامی قطب‌های شرق و غرب بر تغییرات عرصه بین‌الملل اثرگذاری می‌گذاشتند اما با بروز انقلاب بلوک‌بندی‌های بین‌المللی دچار چالش شده و هر دو نظام سلطه‌گر غرب و شرق برای نابود شدن انقلاب اسلامی متحد شده و انواع توطئه‌ها، تحریم‌های اقتصادی بایکوت‌های سیاسی، تهدیدات امنیتی و مورد ها همانند را بر علیه ایران به راه انداختند.

ریاست کمیسیون هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به بعضی از توطئه‌های دشمنان برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی تصریح نمود: ایجاد جنگ‌های نیابتی و تشکیل گروهک‌های تروریستی از آخرین نمونه‌های نقشه‌های شوم استکبار جهانی در مبارزه با نظام اسلامی بود. امنیت امروز کشور وامدار مجاهدت و کوچ شهدای فداکار مدافع حرم هست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در کمال تأسف امروز بعضی به بلندگو و زبان گویای دشمن در کشور تبدیل‌شده و سیاست‌ها و اغراض آن‌ها را به‌صورت مستمر تکرار و دنبال می‌کنند، آمریکا در حال حاضر ۳۶ پایگاه منطقه داشته و اگر از سوریه خارج گردد پایگاه‌های دیگر خود را در منطقه تقویت می‌کند، بیشتر از ۱۲۰ کشور دنیا در سوریه حضورداشته و از تکفیری‌ها پشتیبانی می‌کردند اما به برکت حضور شهدای مدافع حرم در این کشور کانون مقاومت اسلامی زمین‌گیر شده‌اند.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای افزود: تا چند سال تهدید صرف ایالات‌متحده علت سقوط بعضی دولت‌ها در قاره آسیا و آمریکا می‌شد اما امروز هیمنه آمریکا در سرتاسر دنیا شکسته شده و ازمیان‌رفته هست. پیش از انقلاب اسلامی ۴ هزار مستشار آمریکایی در ارتش ایران حضورداشته و تمام‌کارها نیز صرفاً با خواست و درخواست آن‌ها انجام می‌شد، عزت کلیدی جمهوری اسلامی امروز این هست که منسوب به هیچ دولت بیگانه نیست.