به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ، حسن لنگری معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد : ۶۰ مربی، سرپرست و ورزشکار به مسابقات قهرمانی محصلین پسر کشور اعزام گردیدند. وی علاوه بر این از برپایی مسابقات […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ، حسن لنگری معاون تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد : ۶۰ مربی، سرپرست و ورزشکار به مسابقات قهرمانی محصلین پسر کشور اعزام گردیدند.

وی علاوه بر این از برپایی مسابقات استانی قهرمانی آموزشگاه‌های دختر استان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور بیشتر از ۱۰۰ دانش آموز اطلاع داد.
لنگری تصریح نمود:مسابقات برای اولین بار در رشته‌های کبدی، لنگ و بسکتبال سه نفره بمناسبت دهه فجر برگزار شده هست.
به گفته وی ۷۸ نفر در قالب ۸ تیم در بسکتبال،۲۰ ورزشکار در رشته لنگ و ۳۰ نفر در رشته کبدی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی به نتیجه های بسکتبال در مقطع متوسطه یک و دو اشاره و اضافه کرد:در مقطع متوسطه یک تیم‌های بجنورد، اسفراین، رمز و فاروج به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا چهارم ایستادند

وی بیان کرد:رقابت‌های بسکتبال سه نفره و لنگ برای اولین بار اجرا می‌شود.
به گفته وی مسابقات کشوری این دوره از رقابت‌ها نیز ۲۵ تا ۲۸ بهمن ماه در مشهد پیگیری خواهد گردید.