به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم؛؛احمدامیرآبادی فراهانی،عضو هیئت رئیسه مجلس،در آیین بازنمایی و بهره‌برداری از پروژه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری شهر قم و سازمان‌های تابعه که در سالن رضوان شهرداری شهر قم برگزار شد، با اهتمام بر اینکه دشمنان ملت ایران با تمام امکانات و قوا سختی‌هایی […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشهر قم؛؛احمدامیرآبادی فراهانی،عضو هیئت رئیسه مجلس،در آیین بازنمایی و بهره‌برداری از پروژه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری شهر قم و سازمان‌های تابعه که در سالن رضوان شهرداری شهر قم برگزار شد، با اهتمام بر اینکه دشمنان ملت ایران با تمام امکانات و قوا سختی‌هایی برای ملت ایران به بار آورده‌اند،گفت: ملت به طور مستمر با تمام قدرت و قوت ایستاده و از مشکلات گذر کرده و آنجایی که در کنار هم طبق عقلانیت و تدبیر پیش رفتیم سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه آنچه که برای شهرداری شهر قم تأمین می‌شود برای مردم شهر قم هست،یادآورشد: منابعی که در اختیار سازمان‌های دیگر قرار می‌گیرند تنها برای مردم شهر قم نیست اما در شهرداری اینچنین نمی‌شود و همه چیز جزء مراجع عمومی مردم شهر قم هست؛ اعتقاد ما بر این هست که بیشترین اعتبارات باید به شهرداری وارد گردیده تا چیزی عاید مردم گردد.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با روی کار آمدن ریاست جمهور جدید آمریکا کوشش بر این هست که فشارها بر ملت ایران زیادتر گردد،بیان کرد: شاید در شرایط فعلی نتوانند اجماع بین‌المللی بر علیه ما ایجاد کنند اما ما نباید در انتظار این اجماع باشیم و باید به ظرفیت‌های خود تکیه کنیم؛ وقتی که خوب عمل کردیم برنده میدان بوده‌ایم.

امیرآبادی با تقدیر از تیم مدیریت شهری شهر قم،تصریح کرد: این تیم واقعا در شرایط فعلی خوب کار کرده و البته گرچه مشکلاتی وجود دارد اما در مجموع شرایط رضایت‌بخش هست و وظیفه ما هست که از آنان پشتیبانی نماییم.

وی با اهتمام بر دل‌بستن به ظرفیت‌های داخلی اضافه کرد: اگر ظرفیت‌های داخلی کشور را فعال کنیم برنده می‌شویم در نتیجه نباید به اجماع جهانی احتمالی جهانی بر علیه ترامپ دل‌خوش باشیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران ۵ بار در طول تاریخ ابرقدرت جهان شده که ۳ مرتبه آن به پیش از اسلام بازمی‌گردد، در تمامی این مورد ها قدرت دریایی نقش با اهمیت و کلیدی را داشته هست، برنامه ای در مجلس شورای اسلامی برای تقویت قدرت دریایی کشور در سده ۱۴۰۰ در دستور کار هست.

امیرآبادی دنبال کرد: قطار سریع‌السیر تهران ــ شهر قم ــ اصفهان یکی از پروژه‌های با اهمیت کشور بوده که روند کار این پروژه در استان‌های دیگر در ریل منطقی خود قرار دارد اما در استان شهر قم به‌دلیل بخش‌نگری‌های موجود در سازمان‌ها مشکلاتی در مسیر این پروژه توسط شهر قم به‌وجود آمده هست.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: علاوه بر این احتیاج هست که عنایت ویژه‌تری به توسعه زیرساخت‌های منطقه های محروم شهر شهر قم بشود.