به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، مجتبی سبحانی‌ثابت در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر شهر قم که در سالن نشست ها ساختمان شهید باکری برگزار شد، گفت: مساله تعرفه پارکینگ‌های عمومی سطح شهر باید به‌درستی سنجیده و ارزیابی گردد. عضو شورای شهر شهر […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، مجتبی سبحانی‌ثابت در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر شهر قم که در سالن نشست ها ساختمان شهید باکری برگزار شد، گفت: مساله تعرفه پارکینگ‌های عمومی سطح شهر باید به‌درستی سنجیده و ارزیابی گردد.

عضو شورای شهر شهر قم  با اهتمام بر اخذ مجوز اعمال ضریب تعدیل در فرمول محاسبه تعرفه و عارضه ها قطع اشجار اضافه کرد: از آنجایی‌که این مسائل به‌صورت موردی در سال اتفاق می‌افتاد مرجع رسیدگی به آن نیز توسط شورای شهر شهر قم بررسی‌شده و به شهرداری ارجاع داده نمی‌شود.

  سبحانی ثابت با اشاره به معرفی نماینده شورا جهت ارزیابی مبحث بهینه‌سازی استفاده آب در زمینه گسترش سطوح سبز تصریح نمود: یکی از اعضای شورای شهر شهر قم برای گسترش این امر با اهمیت معرفی‌شده که نایب ریاست شورای شهر شهر قم برای این منظور در نظر گرفته‌شده هست.

وی دنبال کرد: واقعیت این بوده که مساله قطع درخت در شهر شهر قم در طول مدت یک سال به‌صورت موردی و در حد انگشت‌شمار هست و برای همین منظور نیز روند رسیدگی به دریافت خسارت‌های وارده به‌صورت کاملاً موردی و مجزا در شورای شهر شهر قم ارزیابی می‌شود.

عضو شورای شهر شهر قم نیز با اشاره به بعضی موضوعات طرح تفصیلی شهر شهر قم گفته بود: زیادتر شارعی که در طرح تفصیلی جدید شهر  دچار تعریض می‌شود در ماده ۵ موردبررسی قرار می‌گیرد.

عضو شورای شهر شهر قم با اهتمام بر مجوز افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ‌های مسقف و روباز سطح شهر دنبال کرد: نرخ فعلی پارکینگ‌های روباز بسیار پایین بوده و باید افزایش پیدا نماید.