به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی را به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران منصوب کرد. بالتبع استان تهران نیز از همین ارزش بهره مند و تبلیغ اسلام انقلابی در آن واجد آثاری هست […]

نصب مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهرانبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی را به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران منصوب کرد.

بالتبع استان تهران نیز از همین ارزش بهره مند و تبلیغ اسلام انقلابی در آن واجد آثاری هست که همه کشور از نتیجه آن منتفع خواهد گردید.

اینک در دوره جدید فعالیت‌های روبه پیش سازمان و در ادامه زحمات و خدمات گذشته، جنابعالی را که مالک فضل و دانش و روحیه انقلابی و دارای بینشی مناسب و جامع در مورد «اسلام ناب محمدی صلی‌الله بر علیه و آله و سلم» می‌باشید به‌عنوان «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران» منصوب می‌کنم.

بی‌تردید استان تهران با انبوه برخورداری‌ها و دارایی‌هایش، و انباشت مشکلات و پیچیدگی‌هایش، یکی از کلیدی‌ترین میدان‌هایی هست که امیدوارم مأموریت سازمان تبلیغات در دوران جدید، در آن تحقق تام یابد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، در این مورد بتواند الهام‌بخش، الگوساز و راهگشا برای دیگر جایگاه ها استانی سازمان باشد.

من جمله سوابق فرهنگی و اجرایی وی میتوان به معاونت مرکز پژوهش‌های جوان، مدیریت خانه طلاب جوان شهر قم و خانه طلاب تهران، سردبیری نشریات حوزوی خط، عهد، رهنامه پژوهش، و حاشیه، مدیریت حوزه علمیه، حوزه عملیه نهضت و معاونت پژوهش حوزه علمیه استان تهران اشاره نمود.

گفتنی هست، طی مجلسی از زحمات حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده، مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی تهران تجلیل به عمل آمد.