نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌شود در جامعه اسلامی برخی‌ها هزاران میلیارد تومان به نفع گروهی و جناحی مصرف کنند و در مقابل عده‌ای سر گرسنه زمین بگذارند. به گزارش شهرکریمه  ، الیاس نادران به مناسب دهه مبارک فجر در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه پردیسان قم حاضر شد و ضمن گرامیداشت […]

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌شود در جامعه اسلامی برخی‌ها هزاران میلیارد تومان به نفع گروهی و جناحی مصرف کنند و در مقابل عده‌ای سر گرسنه زمین بگذارند.

به گزارش شهرکریمه  ، الیاس نادران به مناسب دهه مبارک فجر در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه پردیسان قم حاضر شد و ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، اظهار داشت:در دوران ستم‌شاهی و اوج خفقان حکومت وابسته پهلوی، عده‌ای اعتقاد داشتند نباید متعرض رژیم شویم و عده‌ای که نسبت به‌سلامت جسمی خود حساس بودند به امام اعتراض می‌کردند چرا جوانان را به استقبال گلوله می‌فرستید و عده‌ای که دین را با همه وجود باور کرده بودند به تبعیت از امام می‌گفتند امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه ذاتی است.

نادران افزود: امام (ره) می‌فرمود، بزرگ‌ترین امربه‌معروف ایستادن در برابر طاغوت است و باید حرف حق را همه‌جا جار زد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای که اعتقاد به تفکرات و راه امام (ره) را نداشتند امروزه مسئولیت‌های بسیار بالایی را در کشور تصاحب کرده‌اند و به انقلاب و انقلابیون نیز طعنه می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه اگر امربه‌معروف و نهی از منکر به‌طورکلی و وسیع در کشور عملی می‌شد هیچ مسئولی به خودش اجازه نمی‌داد پایش را کج بگذارد، عنوان کرد: غیرممکن است فسادی در کشور شکل بگیرد و پای مقام‌های عالی‌رتبه در میان نباشد.

نادران گفت: فسادی که در کشور رخ می‌دهد مربوط به افراد متصل و حاکم قدرت است که اگر این مورد حل نشود امر معروف در سطوح پایین‌تر کم اثر خواهد بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمی‌شود در جامعه اسلامی  برخی‌ها هزاران میلیارد تومان به نفع گروهی و جناحی مصرف کنند و در مقابل عده‌ای سر گرسنه زمین بگذارند نتیجه آن می‌شود که دشمن از ابزارهای رسانه‌ای از این موضوع استفاده می‌کند و جوانان را به دین بدبین می‌کند.