[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن بهشتی قبل از ظهر شنبه در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: امروز دانشگاه علاوه بر اینکه در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کند در امر راه اندازی مراکز درمانی نیز گام بر می‌دارد که قدردان آنها هستیم. […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن بهشتی قبل از ظهر شنبه در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: امروز دانشگاه علاوه بر اینکه در جبهه مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کند در امر راه اندازی مراکز درمانی نیز گام بر می‌دارد که قدردان آنها هستیم.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم داده تا این مجموعه به سرعت راه اندازی شود، اظهار داشت: فاز اول که شامل اورژانس، طبقه چهار و طبقه پنج است به زودی افتتاح و مابقی طبقات نیز به سرعت راه اندازی خواهد شد.

معاون استاندار قم افزود: مشکل برق، آب و گاز مجموعه حل شده است و دیگر دستگاه‌ها هم به کمک آمده‌اند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این بازدید تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم تمام قد برای راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) ایستاده است.

بابک فرزین‌نیا ادامه داد: محوطه سازی و زیرسازی‌ها انجام و دستگاه‌های مربوطه زیرساختی نیز نصب شده است.

وی با بیان اینکه برق بیمارستان فردا به صورت کامل وصل خواهد شد، افزود: شرکت نصب کننده کنسول اکسیژن بیمارستان مشخص و کنسول‌ها نصب می‌شوند.

[ad_2]