رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: در قم همکاری همه نهادها و مردم با ستاد مبارزه به مواد مخدر بسیار خوب بوده و بسیج بیش از یک ماه است محورهای استان را پوشش داده‌ و مانع فعالیت عناصر هنجارشکن شده‌اند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، غلام عباس بلفکه با اشاره به کشفیات مواد مخدر سال گذشته اظهار داشت: قسمتی از عملکرد پلیس در سال گذشته در حدود ۷ تن کشف مواد مخدر و دستگیری بیش از ۱۰ هزار نفر در حوزه‌های مختلف ازجمله سر شبکه‌ها، پخش‌کنندگان مواد مخدر و همچنین جمع‌آوری معتادان بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به لزوم همکاری همه مردم و نهاد در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: اعتقاد پلیس برای مبارزه با پدیدهای آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر بر یک عزم ملی بوده و باید بدانیم تنها سپاه یا بسیج نمی‌تواند بدون کمک تک‌تک افراد جامعه کاری را انجام دهد بلکه نیاز به همکاری و همدلی همه مردم و نهادها است.

وی از اطلاع‌رسانی و امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان دو نوع همکاری مردم نام برد و خاطرنشان کرد: فعالیت در زمینهٔ مبارزه با مواد مخدر گستره فراوانی دارد و می‌تواند شامل اطلاع‌رسانی، پیشگیری، ارائه آموزش‌های فرهنگی و امر به معرف و نهی از منکر باشد.

بلفکه با تشکر از همکاری مردم و نهادها در قم ادامه داد: در قم همکاری همه نهادها و مردم با ستاد مبارزه به مواد مخدر بسیار خوب بوده و بچه‌های بسیج بیش از یک ماه است محورهای استان را پوشش داده‌اند و مانع فعالیت عناصر هنجارشکن شده‌اند.