فرشته کریمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم گفت: بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی شهر قم به انجام رسید. نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان شهر قم اضافه کرد: ۳۲ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند که البته استان شهر قم به دلیل […]

فرشته کریمی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم گفت: بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان به میزبانی شهر قم به انجام رسید.

نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان شهر قم اضافه کرد: ۳۲ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند که البته استان شهر قم به دلیل شرایط میزبانی دو تیم را به روی شیاب چانگ فرستاد.

کریمی مهر گفته بود: در اولین روز عاطفه صفایی قمی تکواندوکار وزن سوم استان شهر قم با کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد و در بخش مسابقات قرآنی قهرمانی نونهالان کشور در بخش دخترهای مائدهکاظمی با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

وی تصریح نمود: درمجموع تیمی استان شهر قم بر سکوی هفتم کشور جای گرفت که در تاریخ تکواندو شهر قم کسب رده تک‌رقمی وجود نداشته هست.

نایب‌رئیس هیئت تکواندو استان شهر قم با اشاره به سطحی فنی بالا مسابقات گفته بود: تیم قم‌ موفق شد عنوان اخلاق این دوره را کسب نماید ضمن اینکه هر دو نماینده استان ازنظر اخلاقی وظیفه خود را به‌خوبی انجام دادند.