[ad_1] محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در حالی در بجنورد به پایان رسید که کشتی قم با وجود اینکه تیمی در این مسابقات نداشت اما توانست در مدال‌های این رقابت‌ها سهیم شود. وی افزود: کشتی قم در ترکیب تیم قهرمان این مسابقات ۲ نماینده داشت […]

[ad_1]

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در حالی در بجنورد به پایان رسید که کشتی قم با وجود اینکه تیمی در این مسابقات نداشت اما توانست در مدال‌های این رقابت‌ها سهیم شود.

وی افزود: کشتی قم در ترکیب تیم قهرمان این مسابقات ۲ نماینده داشت به طوری که تیم بازار بزرگ ایران که در نهایت در یک فینال تمام ایرانی توانست تیم سینا صنعت ایذه را شکست دهد از وجود علیرضا نجاتی و محمد جواد رضایی بهره مند بود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی و محمد جواد رضایی دو کشتی گیر قمی در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم در ترکیب تیم بازار بزرگ به میدان رفتند و با کسب عنوان قهرمانی مدال طلای جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند ضمن اینکه علی سلمان‌پور داور قمی نیز در این مسابقات قضاوت کرد.

وزیری با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کشتی
آلیش بیان داشت: اردوی تیم ملی کشتی
آلیش مردان پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۹ جهان به میزبانی قزاقستان در مجموعه ورزشی حمید سوریان برگزار شد و روح الله نعمتیان کشتی گیر قمی در این اردو حاضر بود.

وی همچنین در مورد حضور کشتی گیران قمی در مسابقات جام تختی عنوان کرد: رقابت‌های کشتی انتخابی جام تختی در تهران برگزار و فرنگی کاران قم موفق به کسب چهار مدال شدند به طوری که در ۶۳ کیلوگرم رضا مردی نایب قهرمان شد، در ۸۲ کیلوگرم مهدی ابراهیمی همین رتبه را به دست آورد و ابوالفضل زینتی رفاه در وزن ۷۲ کیلوگرم سوم شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: علی‌اکبر حیدری آخرین مدال
آور قم در انتخابی جام جهان پهلوان تختی بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرد.

[ad_2]