[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، پیام جوادیان با تأکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال ۹۴ اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود ۱۵ میلیارد تومان از بودجه کم شد. وی بودجه فضای سبز در سال ۹۵ […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، پیام جوادیان با تأکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال ۹۴ اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود ۱۵ میلیارد تومان از بودجه کم شد.

وی بودجه فضای سبز در سال ۹۵ را حدود ۹۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بودجه فضای سبز در سال ۹۶ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان بود؛ در سال ۹۸ نیز بودجه فضای سبز به حدود ۲۰۶ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از سال ۹۵ به بعد هر سال بودجه این سازمان متمم داشته است، گفت: علاوه بر اینکه بودجه‌ها محقق و جذب می‌شده متمم هم داشتیم.

وی اضافه کرد: سهم هر شهروند قمی از بودجه فضای سبز ۱۶۲ هزار تومان است و سهم هر شهروند از فضای سبز هم حدود ۲۰ مترمربع است.

جوادیان با بیان اینکه از فروردین امسال تاکنون ۴۲۱ هزار مترمربع بهره‌برداری بوستان شهری داشته‌ایم، افزود: حدود ۴۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت است، اگر هزینه‌های مالکیت اضافه شود تقریباً این هزینه دو برابر می‌شود.

[ad_2]